FAQ - prawdy objawione. Najczęściej zadawane pytania, porady, tematy związane generalnie z modelarstwem redukcyjnym. Forum moderowane, posty będą oczekiwały na akceptację przez Moderatorów lub Administratorów.
przez wojtek_fajga » poniedziałek, 22 marca 2010, 19:29
Timi napisał(a):Czy istotna jest grubość linii jaka rysujemy kształty??
Jeśli chcesz z tego wyciąć maski to wybierz grubość
hairline.
-
wojtek_fajga
-
- Posty: 2748
- Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 14:22
- Lokalizacja: EPBY
przez iras67 » poniedziałek, 22 marca 2010, 19:52
Timi napisał(a):Ja z pytaniem
Czy istotna jest grubość linii jaka rysujemy kształty??
W najbliższym czasie chciałbym zaprojektować sobie trochę oznaczeń amerykańskich, więc podglądam i będę pytał na pewno jeszcze
Nie ma znaczenia przy eksporcie do programu wycinającego, ale przy dużych grubościach dochodzi do zniekształcenia szczególnie małych rozmiarowo liter ,widać co innego a kształt wycinany jest mniejszy o połowę grubości konturu.Wybierz kontur włosowy ,najlepiej domyślny czarny.
-
iras67
-
- Posty: 2704
- Dołączył(a): środa, 19 marca 2008, 01:55
- Lokalizacja: Dębica
-
przez Nomad_fsoak » wtorek, 23 marca 2010, 10:10
Timi napisał(a):Czy istotna jest grubość linii jaka rysujemy kształty??
Ja zawsze ustawiałem grubość linii konturu na "włosowy", zresztą obsługa ploterów takich ustawień wymagała.
Pozdrawiam, Andrzej Mościński.
-
Nomad_fsoak
-
- Posty: 175
- Dołączył(a): środa, 20 sierpnia 2008, 10:40
- Lokalizacja: Gdańsk
przez Timi » wtorek, 23 marca 2010, 18:34
Dzięki, całej trójce
-
Timi
-
- Posty: 1614
- Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 15:49
- Lokalizacja: Częstochowa[K.M. Rozbitek:]
-
przez rzelu » środa, 24 marca 2010, 02:22
A zanim zaczniemy radosną tfórczość w Corelu warto sprawdzić czy w którejś z zaprzyjaźnionych firm mają nowy plotter, albo przynajmniej kupili nowy nóż do niego. Inaczej tylko popukają się w czoło na widok naszych radosnych wypocin.
www.ostfrontminiature.blogspot.com
-
rzelu
-
- Posty: 528
- Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 22:16
- Lokalizacja: Dziki Zachód
przez Timi » niedziela, 2 maja 2010, 22:43
To ja jeszcze raz.
Pytanie w kwestii jak przerobić kalki żeby wyciąć z nich maski.
Wiem żę trzeba przerobić na grafikę wektorową. Załatwiłem sobie program vectormagic. Wrzucam i mi przerabia bitmape na rysunek wektorowy, mam te wszystkie węzły itp, ale jak to dalej zadziałać??
-
Timi
-
- Posty: 1614
- Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 15:49
- Lokalizacja: Częstochowa[K.M. Rozbitek:]
-
Powrót do Modelarstwo redukcyjne - FAQ
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości