Kuba P. napisał(a):Z tymi klapami trzeba uważać. O ile wiem to aires czy qb robi wersję metalową. W pudełku masz dwa malowania: prototyp V7 i lipe pt. Zielone 13 zerznieta bez wstydu z modelu Bretta Green sprzed lat (Brett robil model trimastera na zamówienie i klient uparł sie na fikcyjne malowanie "bojowe". Chinscy kseroboje to oczywiscie wzięli jak swoje). Ale do rzeczy-ten V7 mial klapy drewniane, nie metalowe.
Co do kopiowania kadłuba to oni nie do końca skopiowali trimastera i oczywiscie skopali jego kształt.
heihachi mishima napisał(a):Tak z grubsza, jaka jest różnica między H i C? Ale tak bez niuansów...Ja zauważyłem skrzydła...
Kuba P. napisał(a):Przede wszystkim inne przeznaczenie - Ta 152 H był samolotem myśliwskim wysokościowym (osiągalne pułapy w okolicach 13 000 m), Ta 152 C był samolotem myśliwskim operującym na niższych, powiedzmy standardowych pułapach.
heihachi mishima napisał(a):Trzeba więc przeszczepić skrzydła z krótkonosych fok do kadłuba H Trimastera, zmienić drobiazgi przed kabiną i będzie z grubsza C
heihachi mishima napisał(a):To każdy wie
heihachi mishima napisał(a):Czas zabrać się do modelu.
To każdy wie Trzeba więc przeszczepić skrzydła z krótkonosych fok do kadłuba H Trimastera, zmienić drobiazgi przed kabiną i będzie z grubsza C...Czas zabrać się do modelu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości