[Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Zestawy, relacje z budowy, galerie ukończonych modeli, porady i problematyka modelarstwa sci-fi., fantasy i kosmicznego.

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » piątek, 29 lipca 2011, 20:55

Macio4ever napisał(a):...Jako, że rzadko używam takich kolorów i nie mam tym samym wprawy więc sporo przy malowania to próbowanie różnych odcieni i mieszanek. ...

Kurczaki jak się przetrenujesz w tych miksach i uzyskiwanych dzięki temu efektach to potem przy silnikach i wydechach będzie szaleństwo ;o)
Czyli teraz na 100% robot.
Fajnie będzie na co popatrzeć.

Mogę się czepnąć?!

Fotka trochę ciut za jasna :P
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Reklama

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Mr. Headshok » piątek, 29 lipca 2011, 21:14

Pięknie!
Dobrze wyglądają te otarcia/obicia.

Też chciałbym coś takiego kiedyś popełnić. Mam w planach kupić jakiegoś ''mecha'' z oferty Dust Models... Prezentowane ostatnio na łamach TMMI. Tylko wcześniej trzeba na czymś potrenować :P
Pozdrawiam,
Tomasz Koebsch
Avatar użytkownika
Mr. Headshok
 
Posty: 1335
Dołączył(a): wtorek, 30 października 2007, 19:04
Lokalizacja: Poznań

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » piątek, 29 lipca 2011, 22:14

Mr. Headshok napisał(a):Pięknie!
Dobrze wyglądają te otarcia/obicia.

Też chciałbym coś takiego kiedyś popełnić. Mam w planach kupić jakiegoś ''mecha'' z oferty Dust Models... Prezentowane ostatnio na łamach TMMI. Tylko wcześniej trzeba na czymś potrenować :P


Dzięki!

No to startuj z warsztatem! Na hlj jest teraz sporo dobrych ofert na Gundamy.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » sobota, 30 lipca 2011, 21:22

Dorobiłem miny, pojemniki na miny z wyrzutnikami i dysze silnika (te poziome). W sumie nie wiele, a trochę się urobiłem. No może fakt, że pojemniki malowałem i niszczyłem dwa razy miał na to jakiś wpływ :oops:

Obrazek

Obrazek


Zastanawiam się czy tych min nie pomalować na jakiś odcinający się kolor aby lekko przełamać monotonię kolorów.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » sobota, 30 lipca 2011, 21:36

Wygląda fajnie ale dla mnie to chyba za chwilę będziesz musiał robić jedno zdjęcie z odnośnikami co jest co bo tak na początku to ni cholery nie widziałem tego o czym piszesz :lol:
Po chwili jednak się dopatrzyłem.
Te miny się wyjmują?
Może te wyrzutniki powinny być bardziej ściorane od strony po której przelatują miny a z drugiej mniej.

Dysze silników czym malowałeś? Mam na myśli ten rudawy kolor.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » sobota, 30 lipca 2011, 21:45

Miny się wyjmują, a wyrzutnie opuszczają. Są mocno starte w miejscu, po którym spadałyby miny ale spartoliłem zdjęcie i tego nie widać.

Ten kolor na dyszach to magiczna mieszanka okryta głęboką tajemnicą... bo nie pamiętam składu podstawy, Mam w słoiczku taką mieszankę do jasnych foteli skórzanych (jakiś deck tan z jasnym brązem) + fluorescent orange. Robię próby z szarymi i beżami + ten pomarańcz szukając interesującego mnie efektu, takiego wypalonego metalu.

Będę robił opisy co dorobiłem. Teraz będzie lepiej widać, bo zrobię mu dyńkę.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » niedziela, 31 lipca 2011, 15:09

Trochę opiszę zestaw, bo jest fajnie zrobiony. No normalnie ma bajery, jak kręcące się śmigiełko albo obrotowa wieża w czołgu :)

Głowa jest ruchoma w trzech osiach i dodatkowo w ma mechanizm, który obraca okiem robota, jeżeli przekręca mu się głowę. Oko ma zębatkę, dzięki której obraca się ciut szybciej niż sama głowa i może bardzie się skręcić. Wypas. :mrgreen:

Obrazek

A tak wygląda złożone na sucho - na razie bez szybki i samej soczewki oka.

Obrazek

Zagapiłem się z kalkami. Rzadko demoluję modele i tu powinienem wcześniej je położyć. No ale dam radę, jakoś je podrasuję. Kalki mają opis krzaczkowy - trzeba sobie odszukać jak na załączonym obrazku.

Obrazek

Kalki - suche transfery są nieźle wydrukowane. Zobaczymy w użyciu.

Ciąg dalszy nastąpi...
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » poniedziałek, 1 sierpnia 2011, 06:48

Zaczyna łapać prezencji z tą głową ;o) :lol:
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » poniedziałek, 1 sierpnia 2011, 11:46

Mieszałem, mieszałem i w końcu wyszedł mi zielony chyba za ciemny tym bardziej, że zamierzam dokonać jeszcze aktów wandalizmu i zróżnicować trochę fakkturę pancerza i kolorystykę uszkodzeń.

Panowie - lepiej od razu zrobić tę zieleń na chełmie bazowo jaśniejszą czy pokombinować z bardzo mocno rozcieńczoną i dużo jaśniejszą zielenia, fukniętą miejscami coś a'la color modulation?

Robi dostał toporem w hełm...

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » poniedziałek, 1 sierpnia 2011, 23:15

Aleś go Waćpan prasnął!
Czy on tam aby jeszcze działa po takim strzale?!
:P
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » czwartek, 4 sierpnia 2011, 07:35

Będzie działał, spokojna głowa :mrgreen:

Pomęczyłem jeszcze głowę i chyba w takim stanie ją zostawię.

Obrazek

Obrazek

Będę musiał kupic dodatkowe kalki, bo okazała się że jeden arkusz to suche transfery, a jeden to naklejki, które nie wyglądają tak dobrze jak kalka.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Fred-k2 » czwartek, 4 sierpnia 2011, 23:41

Uuu dopiero teraz tutaj zajrzałem, jakoś mi umknął ten warsztat ;o) Podoba mi się jak mu pociągnąłeś z topora po hełmie. Malunki także ;o)
pozdrawiam Fryderyk, modelarz ambitny lecz leniwy
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Fred-k2
 
Posty: 1488
Dołączył(a): środa, 20 maja 2009, 21:17
Lokalizacja: Poznań

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Tomek Hejmo » piątek, 5 sierpnia 2011, 00:16

Czas na czołga! :P
Avatar użytkownika
Tomek Hejmo
 
Posty: 2067
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 19:00

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » piątek, 5 sierpnia 2011, 08:31

Tomek Hejmo napisał(a):Czas na czołga! :P


Muszę dorwać jakiś w 1/100 to by go Zaku zdeptał :twisted:
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Tomek Hejmo » piątek, 5 sierpnia 2011, 15:41

Dragon i chyba Trumpek robi 1/144 :P
Avatar użytkownika
Tomek Hejmo
 
Posty: 2067
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 19:00

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sci-fi., kosmiczne, fantastyka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości