Też się nad tym zastanawiałem. Ale stacjonowanie samolotu w Chinach nie wykluczało zastosowania torpedy. Ten kraj ma jednak dość długą linię brzegową

, o dużej bazie na Formozie nie wspominając. Przypomnę że Repulse i Prince of Wales zostały zatopione atakiem z kontynentu (choć akurat nie z Chin).
Skoro wgłębiamy się w detale, to warto zauważyć że na Chiny wskazuje tylko pierwsza cyfra "3" w kodzie "3-317", która oznacza 12. Kokutai. Jednostka ta stacjonowała w Chinach, stąd domniemanie o lokalizacji. Ale widoczny szeroki betonowy pas i samoloty ustawione wzdłuż jak na paradzie (a nie w strefie wojny jakimi były Chiny) budzi pewne wątpliwości. Analizując dalej, kolejna "3" po kresce oznacza formację drugoliniową (nie bojową). Jednak trudno sobie wyobrazić, aby w roku 1940 lub 1941 (jak to sugeruje literatura, także instrukcja Hasy) tak nowoczesna maszyna była skierowana do zadań pomocniczych. Przypomnę, że B5N2 zaczeły się pojawiać w jednostkach dopiero w II połowie 1940 i jeszcze w grudniu 1941 nie zastąpił B5N1 na wszystkich lotniskowcach. Nie mam pojęcia, skąd wynika podwójne oznaczenie taktyczne ("17" w kodzie i "8" w kadłubowym hinomaru).
Biorąc to wszystko pod uwagę, spekuluję że "3-317" był albo maszyną dyspozycyjną używaną w późniejszym okresie wojny, albo była to jakaś maszyna testowa faktycznie z lat 40-41, gdzie sprawdzano nową wersję w warunkach polowych. W tym drugim przypadku oznaczenie może być także fikcyjne, celem zmylenia obcych wywiadów.
Hasegawa nie daje wielkiego wyboru, z podwieszeń jest tylko torpeda. Uznałem że samolot w takiej konfiguracji prezentuje się ciekawiej!
