tito napisał(a):A dlaczego silnik jest zamocowany odwrotnie ?
spiton napisał(a):tito napisał(a):A dlaczego silnik jest zamocowany odwrotnie ?
Teraz wygląda bardziej samczo ,-))
tito napisał(a):Zrób zdjęcia z większa głębią ostrości,bo nie za wiele widać detali. I zrób jakiś wash, bo ten biały kolor jest strasznie czysty. I czy zagłówek pilota oraz celownik powinny być zielone ?
puniek2222 napisał(a):...to kwestia światła z tą ostrością .
posejdon napisał(a):puniek2222 napisał(a):...to kwestia światła z tą ostrością .
Nie chcę się wymądrzać bo moje zdjęcia to gnioty ale obawiam się, że natężenie/barwa światła nie ma wpływu na głębię ostrości. Chyba, że "światłem" określasz wartość przesłony - wtedy już tak .
Adam napisał(a):ja bym zalecał robić zdjęcia na dworze nie na polu
michalp78 napisał(a):Dlaczego kołpak jest niebieski?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5a/F6F_on_USS_Yorktown_June_1944.jpg
Kafelki - nieporozumienie - to najbardziej psuje wrażenie całości.
Obicia śmigła - nie ma Hellcatów (ani innych samolotów) z tak poobijanymi śmigłami.
Zbiorniki wcale nie były jednorazowe.
Egzemplarze tej serii produkcyjnej nie miały jeszcze możliwości przenoszenia rakiet, ani systemu wtrysku wody ADI (klapka za kabiną po prawej stronie kadłuba).
Ogólnie cieszę się widząc każdego Hellcata, ale produkt HB ma tak zaburzoną sylwetkę, że modele wykonane z tego zestawu lubię oglądać najmniej.
Jak zrezygnujesz z kafelkowania na rzecz jakichś subtelniejszych technik malarskich, to Twoje modele będą na pewno ciekawsze. Pokazuj następne. Powodzenia.
puniek2222 napisał(a):Czytam czytam i nie rozumiem ....co to jest te kafelkowanie ?
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 287 gości