Vierbein napisał(a):Witam Szanownych Forumowiczów w Nowym Roku!
oraz transakcji kupna bezpośrednio od producenta: zakładów OAW w Pile,
Wykorzystałem zestaw profipack "Fokker D.VII (OAW)" Eduarda.
Na spodzie kadłuba dodałem szew z blaszki Part. Model kryty w całości kalkomanią 5-kolorowej lozengi firmy HGW (w literaturze są rozbieżności czy była to lezenga 4- czy 5-kolorowa, ze zdjęcia wyszła mi 5-kolorowa, ale głowy nie dam)
W bloku silnika dodałem świece czy iskrowniki (na silnikach się nie znam ).
Trudną operacją było odcięcie części pokrywy silnika.
Mam nadzieję, że model się spodoba
piotr dmitruk napisał(a):Mam tylko poboczne pytanie: po co się podpisuje model wewnątrz? Widzę to nie po raz pierwszy, ale nie widzę sensu. Może jednak powinienem to robić?
piotr dmitruk napisał(a):Choć to nie moja działka, model mi się podoba.
Mam tylko poboczne pytanie: po co się podpisuje model wewnątrz? Widzę to nie po raz pierwszy, ale nie widzę sensu. Może jednak powinienem to robić?
Obecnie jestem w trakcie dekompozycji silnika. Właśnie wydłubałem gaźnik właściwy dla BMW. Czuję się trochę jak dentysta Najlepsze, że najpierw zrobiłem silnik Mercedesa, ale pod wpływem dostępnych w sieci informacji przerobiłem na BMW. Do Morgały dostępu nie mam, mieszkam na cholernym krańcu Europy.
Z tym kołem nic nie zrobię. Według mnie zdjęcie w tym miejscu jest zbyt zaciemnione, by coś wywnioskować. Z moim niewielką w sumie wiedzą o tym samolocie mógłbym tylko coś sknocić.
Mam nadzieję, że nie zdarzy się nieszczęście w czasie demontażu i model przeżyje operację.
Na jakim forum wprowadzono Cię w błąd w sprawie silnika? Ten kto Cię wrobił wisi Ci najmniej 3 piwa.
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości