No raczej na pewno błąd merytoryczny, Maultier trafił do prób i produkcji po 42 więc szanse na to że dotarł do Stalingradu ... raczej marne (23 sierpnia 1942 do 2 lutego 1943) a zgodnie z opisem na stronie do V2 to:
Opel Blitz Maultier 3t S-type with radiocabin based on the S-Typ, with the rear running gear copied from the British Carden-Loyd carrier. Cables inside for connecting the antenna's with the transmitter truck radio installation. Take a good look at the window - you can see the outer rim of the big cable reel.
... jak przytoczył Kolega Wojtek z odkrywcy "ten typ maultiera był używany przy zakładaniu Leitstrahlstelle - czegos w rodzaju stacji kierującej V-2, do kilkunastu kilometrów za miejscem startu, na linii celu. Były tam dwa rodzaje anten - dipol na 25-metrowym rozkładanym maszcie (nie wymagał odciągów)i wózku, oraz płaska antena w kształcie rombu na drewnianych, wbijanych w ziemie słupkach rozciągana na wysokości pasa człowieka"
tak więc model czyste sf bo z konserwacja lini telefonicznych to i owszem ale na pewno nie ten pojazd, no cóż a wsytarczył wujek "google" z historii niedostateczny
Pozdrawiam