Kuba P. napisał(a):Chcę zbudować model Ta 152 H-1 150168, najbardziej chyba znanego egzemplarza wersji H-1.
Z jakiego okresu? Luftwaffe, czy już po?
Kuba P. napisał(a):Chcę zbudować model Ta 152 H-1 150168, najbardziej chyba znanego egzemplarza wersji H-1.
HK1886 napisał(a):Wszystko pięknie, ale ten model jest strasznie poszatkowany i przez to upierdliwy do zrobienia na gładko.
HK1886 napisał(a):Rozumiem, że jedyną alternatywą w tej skali dla ZM jest Trimaster w różnych edycjach / wcieleniach?
Kuba P. napisał(a):...Przepak Italeri jest uboższy o silnik ...
sq9ans napisał(a):Kuba P. napisał(a):...Przepak Italeri jest uboższy o silnik ...
Nie wiem czy miałem trochę szczęścia, ale mój włoski dragon miał wszystkie wypraski. Wprawdzie nie były one zaznaczone w instrukcji, ale cały silnik w pudełku się znalazł.
sq9ans napisał(a):Nie wiem czy miałem trochę szczęścia, ale mój włoski dragon miał wszystkie wypraski. Wprawdzie nie były one zaznaczone w instrukcji, ale cały silnik w pudełku się znalazł.
Murek napisał(a):W mojej Italerce jest dokładnie tak samo
Strużyn napisał(a):Niby kadłub ma być zamknięty, ale jakby dolną osłonę silnika zdjąć to nikt by nawet nie zauważył
Kuba P. napisał(a):W pracy z moim Tankiem nadszedł trudny moment. Spasowanie pokryw silnika okazało się trudniejsze niż myślałem. Podobnie spasowanie spodu skrzydła. Ja widzę w tym mój błąd w montażu i wiem gdzie więc biorę to na klatę i pokazuję model na etapie jako takiego ogarnięcia problemu. Lubię takie uczciwe "warsztaty" gdzie widać problemy i to chcę pokazać.
Tomasz Porosiło napisał(a):Elo. co konkretnie jest źle zrobione? czym kleisz model?
Kuba P. napisał(a):
Niebawem będę malował. Zastanawiam się, czy dla jaj nie zrobić go tak:
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości