barszczo napisał(a):Temat ambitny, za odtworzenie uszkodzeń chylę czoła. Ale skrzydeł od wersji A nie daruję. No i brak kroplowej owiewki rozrusznika Coffmana po prawej stronie za śmigłem.
potez napisał(a):Umówmy się że to wersja Mk 2B i zostawmy to w tym miejscu.
Pomysł bardzo ambitny, chyba aż za bardzo...
Akurat ten samolot jest dobrze obfotografowany i twoje wykonańie dosyć luźno nawiązuje do oryginału.
Niemneij szacun za próbę zrobienia czegoś nie sztampowego
spiton napisał(a):bardzo fajny pomysł. Brakuje mi trochę jakiejś konstrukcji wewnątrz tego rozprutego statecznika.
Aleksander napisał(a):Model fajny, ale czepnę się tytułu:
Powinno być Spitfire IIB - podobno oryginalnie nie stosowano razem nazwy (tzn. Spitfire) z Mk, choć widziałem i takie określenia w piśmiennictwie - pewnie Spitfire MkIIB lub MkIIb może być uznane za prawidłowe. Zaś cyfry arabskie do oznaczenia typu samolotu wprowadzono po wojnie (np. Spitfire 22 czy 24)
Aleksander napisał(a):Model fajny, ale czepnę się tytułu:
Powinno być Spitfire IIB - podobno oryginalnie nie stosowano razem nazwy (tzn. Spitfire) z Mk, choć widziałem i takie określenia w piśmiennictwie - pewnie Spitfire MkIIB lub MkIIb może być uznane za prawidłowe. Zaś cyfry arabskie do oznaczenia typu samolotu wprowadzono po wojnie (np. Spitfire 22 czy 24)
Mecenas napisał(a):Mnie się zawsze wydawało, że żeby było B w nazwie to powinien mieć płat typu B z działkami 20mm a ja tu same km-y widzę... co nie zmienia faktu, że model sam w sobie jest przyjemny w odbiorze.
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości