GrzeM napisał(a):Nie ma zdjęcia. Chyba faktycznie coś przekombinowali...
Rumcajs napisał(a):Niekoniecznie. To może być jedna i ta sama maszyna, tylko z różnych okresów użytkowania. Początkowo samoloty francuskie nie miały kokard na kadłubie, dla przykładu MS. 406 por. de Rohan'a
http://forum.valka.cz/attachments/3588/MS-406_nr_289_GCII_2_09.1939_Lt._de_Rohan_Chabot.jpg
Przed czerwcem 1940 kokardy najczęściej domalowywano. Czytałem o tym dawno temu u Czeskich kolegów, ponieważ na maszynie de Rohana podobno latali (szkolili się) później czescy piloci. W czeskich "rękach", jak było napisane w tekście, Morane miał już kokardy na kadłubie.
GrzeM napisał(a):Na dwoje babka wróżyła...
Oczywiście wszystko co piszesz jest prawdą, jednak na samolocie Haegelena - domalowując kokardę - nie zamalowano godła. Po prostu namalowano ją obok istniejącego godła.
W przypadku "samolotu Zumbacha" kokarda jest w miejscu godła, a godło namalowane w nowym miejscu.
manas napisał(a):Czy widoczne na foto na str. 238 czarne lewa goleń i felga spita R6712 nie wskazują, że dół skrzydła był czarny a nie sky, jak zaproponowano na rysunku?
Powrót do Lotnictwo - in-boxy, nowości, opinie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości