DUDE napisał(a):Tymczasem jest progres - wzbogaciłem nieco muskularny silniczek Rodena. W porównaniu z Edkowym jest zdecydowanie większy
Vierbein napisał(a):No, to ruszyła maszyna... Jak jest silnik, będzie i reszta Gratuluję cierpliwości, takich sprężynek nie chciałoby mi się już plątać.DUDE napisał(a):Tymczasem jest progres - wzbogaciłem nieco muskularny silniczek Rodena. W porównaniu z Edkowym jest zdecydowanie większy
W pierwszym, nieco zakurzonym warsztacie tego konkursu, o Albatrosie D.II kolega Jarek Gurgul pisze, że edkowe Mercedesy (ale tylko w Albatrosach) są dużo za małe. Czy ten Twój edkowy to z Albatrosa? Byłoby ciekawe porównanie.
DUDE napisał(a):ale weź Pan to teraz chwyć i umieść tam gdzie trzeba..
Jarek Gurgul napisał(a):Mercedes z Albatrosów, Pfalzów i Rolandów Eduarda to porażka - jest za mały o mniej więcej 12 procent, czyli skala około 1:57. Na przykład na odcinku cylindrów, od pierwszego do ostatniego, licząc od przodu pierwszego cylindra, szósty cylinder z Eduarda sięga do piątego z Rodena. Albo prościej - 6 cylindrów z Eduarda to tyle, co 5 cylindrów Rodena.
Vierbein napisał(a):Jarek Gurgul napisał(a):Mercedes z Albatrosów, Pfalzów i Rolandów Eduarda to porażka - jest za mały o mniej więcej 12 procent, czyli skala około 1:57. Na przykład na odcinku cylindrów, od pierwszego do ostatniego, licząc od przodu pierwszego cylindra, szósty cylinder z Eduarda sięga do piątego z Rodena. Albo prościej - 6 cylindrów z Eduarda to tyle, co 5 cylindrów Rodena.
A Austro-Daimler z edkowego Oeffaga D.III? To w sumie osobna wypraska jest i wygląda dość solidnie.
Vierbein napisał(a):A Austro-Daimler z edkowego Oeffaga D.III? To w sumie osobna wypraska jest i wygląda dość solidnie.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości