Ale w zestawie masz wszystko co trzeba, żeby skonfigurować model jako G-14. Po prostu nie szpachlujesz klapki wlewu MW-50, dajesz tylną ścianę kabiny z pokrywą akumulatora, szpachlujesz pokrywę gniazda na sprężone powietrze dla działka i jedynie musisz dorobić gniazdo anteny mieczowej pod skrzydłem, o ile ten samolot latał z anteną (ale jeśli front Zachodni to raczej 99% tak). I masz G-14.
Dzięki za wyjaśnienie. Poukładałem to sobie jakoś sam na podstawie dostępnych mi info i instrukcji G-14 Eduarda, ale co imprimatur to imprimatur ;) Z tym późnym Luftwaffe jak z naszymi Szermanami, dla laika pole minowe.
Podpytam jeszcze: jeśli Erla, to "ząbkowane" granice kamo? Na fotkach nic nie widać.
Czy o tym V3+72 wiadomo coś więcej? Np. jakie rynienki km? SBS robi kalki do niego, ale na schemacie nie ma żółtego pasa na osłonach silnika przed kołpakiem, a chyba powinien być?
Nie wiem, gdzie tam widzisz pas, ale nos jest imho od dołu w RLM04 i góra w RLM76. Widać jeszcze jakąś plamę, pewnie mottling w okolicach wlotu powietrza. Kolory analogiczne do tego co widać na boku pod kabiną i na pasie przed ogonem.
Moim zdanie malowanie w SBS całkowicie poprawne. Prawdopodobnie osłony silnika typu Mtt. Regensburg, ale tylko zdjęcie może to potwierdzić lub temu zaprzeczyć.
Nie było W TYM CZASIE żadnego żółtego pasa na nosach węgierskich Bf 109.
Z tego zdjęcia typ osłon nie do okreslenia moim zdaniem. Jakby było jaśniejsze to może by się dało zobaczyć czy jest wąska wstawka lub szerszy panel blachy z rynienką, one tj te wstawki z rynienkami zwykle były w wersji Mtt od spodu tez pomalowane farbą 02 i po tym od biedy widać.
Ale tak jak jest, póki nie ma dowodów, brać Tamkę albo Edka i jechane