Mikolaj75 napisał(a):Kibicuję - ekstra temat. Kalkomanie masz już zaplanowane?
W pewnym sensie tak, zamówiłem...
Mikolaj75 napisał(a):Kibicuję - ekstra temat. Kalkomanie masz już zaplanowane?
piotr dmitruk napisał(a):Uhhh, ja taki szybki nie będę!
piotr dmitruk napisał(a):A to nie są parciane pasy barkowe ze sprzączką? Nie wygląda mi na elementy munduru.
piotr dmitruk napisał(a):Albo do oparcia, albo do dźwigara skrzydła, tego nie odgadniemy.
Ciekawe też, jak była mocowana zdejmowana część oszklenia, nic takiego nie widać.
Jeszcze mały szczegół, który można przegapić: na środkowej wrędze po lewej stronie jest uchwyt, od którego kabel biegnie do przodu. Dałbym sobie uciąć, że to zwalnianie zaczepu holowniczego. Na innym zdjęciu wygląda, jakby ten kabel biegł do busoli, ale to przecież bez sensu.
Przy okazji na zdjęciu widać jak zwężał się kadłub u góry
Jolomanolo napisał(a):Nie wiem też co to za jasny prostokąt na tablicy przyrządów, dwa okrągłe to pewnie wysokościomierz i pewnie prędkościomierz, pionowy wąski prostokąt, to pewnie chyłomierz podłużny, ale co to czwarte...? Nie mam pojęcia.
To zwężenie mocno mnie niepokoi, chociaż na zdjęciu 3/4 z przodu tylna krawędź owiewki nie wygląda na taką ostrą.
piotr dmitruk napisał(a):To zwężenie mocno mnie niepokoi, chociaż na zdjęciu 3/4 z przodu tylna krawędź owiewki nie wygląda na taką ostrą.
Zgadza się, w miejscu ramion pilota kadłub jest dość szeroki, i klinowo zwęża się ku przodowi, żeby umożliwić pilotowi spoglądanie do przodu. Ja swoją foremkę zeszlifowałem trochę.
Jolomanolo napisał(a):
Dla informacji, robi się, chociaż powoli.
Wypatrzyłem na zdjęciu takie coś, wydaje mi się, że do tej rozpórki ( ? ) mocowane były pasy bezpieczeństwa. Jakieś inne pomysły?
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 383 gości