radoslaw6363 napisał(a):...Kabina kończy się kontem prostym
Kątem!!! Konto masz w banku
Przyjrzyj się dokładnie:
radoslaw6363 napisał(a):...Kabina kończy się kontem prostym
rotpol13 napisał(a):radoslaw6363 napisał(a):...Kabina kończy się kontem prostym
Kątem!!! Konto masz w banku
radoslaw6363 napisał(a):Na powiększeniu widać że miałem rację
rotpol13 napisał(a):radoslaw6363 napisał(a):Na powiększeniu widać że miałem rację
Niestety, nie!! Wytęż wzrok
radoslaw6363 napisał(a):Może napiszę tak porównaj fotografię z rysunkiem i znajdź różnice
Widzę że kabinka jest OK . Część tego elementu trzeba zostawić nie zamaskowaną i będzie OK
HK napisał(a):Tylny segment osłony jest oczywiście poprawny a obłe okienka uzyskuje sie poprzez jej częściowe zamalowanie. W tej skali jest to w.g. mnie jedyne akceptowalne rozwiązanie. Górny fragment kadłuba rozdzielający okienka był w P-51 B dość wąski. W modelu, po podzieleniu kadłuba na połówki, ten element byłby zbyt delikatny i problematyczny do odlania. Revell i Academy w swoich modelach zrobiły ten "jęzor" odpowiednio szerszy, żeby uniknąć takich kłopotów. W rezultacie, efekt na modelu dalece odbiega od pierwowzoru. Hasegawa natomiast miała takie samo rozwiązanie jak ten nowy KP i jeśli się na niej wzorowali, to słusznie.
GrzeM napisał(a):Nie, nie Panowie, mnie nie chodzi o to, że część przezroczystej kabinki trzeba będzie zamalować (to jest oczywiste i OK) tylko o obrys góry kadłuba od statecznika pionowego aż po wiatrochron. W oryginalnym samolocie on był wyraźnym, łagodnym łukiem, natomiast w modelu wydaje się spłaszczony, z załamaniem tam gdzie łączy się część przezroczysta z garbem za kabiną (nazwałem to nieprecyzyjnie "zagłówkiem").
garrett napisał(a):
Lipiec.
3 zdjęcia, reszta do obejrzenia u Cukierasa, czy wiatrochrony odpowiednio krzywe
http://goo.gl/ZC48fD
maciek3 napisał(a):
Czy to rzeczywiście RWD z IBG ? Skrzydełko mało zachęcające.
Powrót do Lotnictwo - in-boxy, nowości, opinie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości