wojtek_fajga napisał(a):On zazwyczaj rozwiązuje problemy z kryciem białym na ciemnym...
Gienek napisał(a):Ramy od wewnątrz pomaluję w kolorze wnętrza. W moim wypadku Aotake Iro (klapy od wewnątrz jak i wnęki klap również - chociaż mocno zastanawiam się nad "aluminium").
PiotrS napisał(a):Jaki byłby sens zabezpieczania antykorozyjnego klap od 'środka' i zostawienie gołych blach z zewnątrz?
baaardzoPiotrS napisał(a):sklejanie samolotów jest takie fajne
Gienek napisał(a):To akurat nie argument. Na tej zasadzie nie powinny być zabezpieczone osłony goleni (podwozia) od wewnątrz a są!


Gujos napisał(a):pas malowany był na zewnątrz owiewki
PiotrS napisał(a):Wszystkie ręcznie poprawiam. Będzie coś z 8 tyś.).
Gienek napisał(a):Powierzchnię na górze kadłuba ustanowioną przez dwa położenia owiewki - zamknięta / otwarta pomaluję na czarno (czyli przy zamkniętej limuzynie - obszar za nią).
Rejon pod powieką znajdującą się w pozycji zamkniętej wraz z zagłówkiem albo na czarno albo na Aotake Iro.
Ot, dylemat.
PiotrS napisał(a):Nie chciałbym Cię drażnić


Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości
