Maciek_66 napisał(a):O kurka, nie wiedziałem, że 109 były w takim typowo fińskim malowaniu jak MT-213. Nabrałem ochoty!




HK1886 napisał(a):błękit bo mi podchodzi do fina
Georg01 napisał(a):Żeby zrobić F-4 to trzeba jeszcze zaokrąglić wnęki podwozia (upierdliwe)

dewertus napisał(a):Georg01 napisał(a):Żeby zrobić F-4 to trzeba jeszcze zaokrąglić wnęki podwozia (upierdliwe)
Okrągła wnęka nie była standardem - mam sporo zdjęć wersji F1, F2, F4 z "kańciatą" komorą podwozia...
Georg01 napisał(a):Na Twoim zdjęciu jest samolot wersji G-2.
Georg01 napisał(a):Model nie ma klap na górze skrzydła. Trzeba je naciąć, a najlepiej wyciąć w ogóle i wykonać od podstaw tak jak być powinno.
Georg01 napisał(a):przesunąć wlew paliwowy zza kabiny pod kabinę i wytrasować go w tym nowym miejscu.
Georg01 napisał(a): rynienki karabinów maszynowych są za krótkie jak dla G-2 i F. Powinny być o 1-2 mm dłuższe.
HK1886 napisał(a):Co to za zieleń i błękit bo mi podchodzi do fina?
Georg01 napisał(a):Ten model to G-2 na 1000% i nie ma tu dyskusji. Jedyny, malutki sygnał, że producentowi się śnił Friedrich jest w owiewce kabiny - chodzi o ten trójkącik w dolnej części owiewki, który występował tylko do wersji F. Za to grube żebra owiewki są jak najbardziej typowe dla G-2 i późniejszych i tak żeberka kabiny w wersji F nie wyglądały.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości
