![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To jest dosc trudny temat (patrzac z perspektywy czasu
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Proponuje wnetrze Legend + IP Eduarda. Wneki podwozia tez warto zabudowac czyms sensownym bo to co jest to ... niewiele
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja dłubałem rury wydechowe ale podejrzewam ze żywiczne moga dużo lepiej wyglądać, ew patent na rury kombinowane z metalowymi końcami (jak to pokazał kolega Jarek na MesserSpit-cie).
Pasowanie przedniej części osłon silnika do reszty kadłuba to mały koszmarek ale da sie zrobić. Od razu warto dorobić kanały wlotów powietrza - i otwarte klapki regulujące przelot powietrza (na dole).
No i przydałoby się zmienić kołpak i śmigło.
Jak sobie myślę o tym projekcie to az mnie ciągnie żeby to zrobić jeszcze raz ale tym razem ze wszystkim co tylko sie da. Jest to bardzo wymagający projekt ale dajacy mase zadowolenia
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Koniecznie pokaz każdy krok pracy bo chce kibicować
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ps. Spit chyba rzeczywiscie wyglądał lepiej przed skończeniem
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)