To jest dosc trudny temat (patrzac z perspektywy czasu
Proponuje wnetrze Legend + IP Eduarda. Wneki podwozia tez warto zabudowac czyms sensownym bo to co jest to ... niewiele
Ja dłubałem rury wydechowe ale podejrzewam ze żywiczne moga dużo lepiej wyglądać, ew patent na rury kombinowane z metalowymi końcami (jak to pokazał kolega Jarek na MesserSpit-cie).
Pasowanie przedniej części osłon silnika do reszty kadłuba to mały koszmarek ale da sie zrobić. Od razu warto dorobić kanały wlotów powietrza - i otwarte klapki regulujące przelot powietrza (na dole).
No i przydałoby się zmienić kołpak i śmigło.
Jak sobie myślę o tym projekcie to az mnie ciągnie żeby to zrobić jeszcze raz ale tym razem ze wszystkim co tylko sie da. Jest to bardzo wymagający projekt ale dajacy mase zadowolenia
Koniecznie pokaz każdy krok pracy bo chce kibicować
ps. Spit chyba rzeczywiscie wyglądał lepiej przed skończeniem








