






Jacek Bzunek napisał(a):Nie za bardzo podobają mi się zbyt mocne zabrudzenia na chłodnicach .
Jacek Bzunek napisał(a):Może warto na spodzie zrobić washa w kololorze brązowego błocka.
Dominik napisał(a):Nie jestem do końca pewien z jakiego typu lotniska operowały Spitfire'y podczas walk na Malajach dlatego zostawię tak jak jest.



sq9ans napisał(a):Nie wiem czy Tally Ho się pomyliło w opracowaniu, ale zawsze myślałem, że był on pomalowany DG/OG.
W instrukcji do kalki Tally Ho jest ta sama maszyna tylko w malowaniu DG/DE (tak jak w tym wątku Spit FR XIV) z białymi pasami na skrzydłach i statecznikach (czego nie ma na modelu) .
Ponadto czy jeśli prawidłowym jest malowanie DG/OG to czy białe pasy powinny się tam znajdować?
Dominik napisał(a):Z tym samolotem Lacey'a niezłe zamieszanie jest. Większość profili kolorowych przedstawia ten samolot pomalowany DG/OG. Ale, jak sq9ns pokazał, Tally Ho! pokazał DG/DE ale z pasem na kadłubie. I tu pojawia się pewien problem, ponieważ brakuje dobrych zdjęć tego samolotu po przezbrojeniu się 17. squadronu w "Czternastki". Według książki "Supermarine Spitfire Mk.XII - 24. Supermarine Seafire Mk.I-47" samoloty tej jednostki malowane były w DG/DE bez pasa na kadłubie (tak pokazane jest na rysunku a także widać to na zdjęciu. Z kolei zdjęcie samolotu Lacey'a w książce "SEAC Combat Units" okazuje jego samolot z pasem na kadłubie ale bez pasów szybkiej identyfikacji na skrzydłach i statecznikach. A co do kolorów....cholera wie. Jakość zdjęć jest bardzo słaba.
A co do mojej "Czternastki '...już gotowa. Zaraz biorę się do szykowania sceny i zrobienia kilku zdjęć.....




Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
