
wojtek_fajga napisał(a):Ja zrobiłem do niego tylko kilka blaszek i zacząłem to robić w momencie jak praktycznie był juz gotowy.

SKYRAIDER napisał(a):Cześć,
A to nie wiadomo co do czego i żaden świrek muchomorek nie może się czepiać.



piotr dmitruk napisał(a):Czegoś tu nie rozumiem.
Podniesienie kółka ogonowego zmniejszy kąt natarcia płata, to zmniejszy siłę nośną i wydłuży drogę startu.
Z tego powodu, dla skrócenia drogi startu, Phantomy miały wydłużane PRZEDNIE golenie.

siara1939 napisał(a):piotr dmitruk napisał(a):Czegoś tu nie rozumiem.
Podniesienie kółka ogonowego zmniejszy kąt natarcia płata, to zmniejszy siłę nośną i wydłuży drogę startu.
Z tego powodu, dla skrócenia drogi startu, Phantomy miały wydłużane PRZEDNIE golenie.
Przeciez samoloty podnosza sie z 2 punktow nie z 3-ech.
Czegoś tu nie rozumiem.
Podniesienie kółka ogonowego zmniejszy kąt natarcia płata, to zmniejszy siłę nośną i wydłuży drogę startu.
Z tego powodu, dla skrócenia drogi startu, Phantomy miały wydłużane PRZEDNIE golenie.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości
