Dzięki za zainteresowanie!
Na PW rozmawialiśmy z kolegą Caughtinthemiddle na temat osłon i ja zrobię to tak, że osłony z zewnątrz na Med. Sea Grey, od wewnątrz Interior Green a golenie na srebrno, tak jak tu:
http://christerl.jalbum.net/Walk%20Around%20PR536/slides/img_0040.jpg*.
Ogólnie to sprawa wygląda tak, że:
- część Mk. II miały wnęki podwozia na srebrno lub szaro a osłony i golenie na kolor kamuflażu (kolorów pewny nie jestem, tak to wygląda:
http://christerl.jalbum.net/LA607/slides/la607hk22.jpg*)
- część Mk. II i prawdopodobnie wszystkie Mk. V miały wnęki i osłony od wewnątrz Interior Green a golenie srebrne.
Ręki sobie za to uciąć nie dam, to są domysły i raczej radzę je traktować jako wskazówkę niż prawdę.
Chcę jeszcze raz podziękować Caughtinthemiddle za pomoc, bo gdyby nie On, to miałbym golenie podwozia na kolor Interior Green.
*Zdjęcia z http://www.hawkertempest.seCo do modelu to praca wre bo chcę zdążyć na wystawę u sióstr Prezentek w Rzeszowie. Preshading znikł, spróbowałem pójść za radą Kuby, ponadto wash, lakier i kalki są położone, wytłoczyłem owiewkę (jestem zadowolony ale jak starczy czasu to spróbuję zrobić lepszą), podwozie lekko zwaloryzowałem i dobrałem się do kołpaka. Niedługo postaram się wrzucić zdjęcia.
Pozdrawiam serdecznie
M.
PS. Przyszło mi do głowy kolejne ważne pytanie: czy opony były bieżnikowane, jeśli tak, to jak wyglądał ten bieżnik? na zdjęciach widziałem 2 rodzaje bieżników, ale żadne z tych opon nie należały do Tempesta Mk. V, stąd proszę o pomoc.
Opony od Eduarda są niestety gładkie, mam nadzieję, że nie będę musiał tego zmieniać
