krzy65siek napisał(a):No bez przesady, tam gdzie krytyka Army jest uzasadniona, tam jest, model nie jest bez wad. Ale wciskanie kitu, bo inaczej tego nie można nazwać, związane ze złym profilem to po prostu przesada.Nie wiem kto odpowiada za który profil, ale moim zdaniem sytuacja jest jednoznaczna - w IBG profil jest skopany, a w Armie jest dobry. (...)
krzy65siek napisał(a):Mam oba modele i zamierzam oba skleić.
I rzeczywiście są elementy, które w IBG są lepsze. Ale napisałem wyraźnie - profil płata do nich nie należy. I zdjęcie z Aeroplana ma się nijak do wyników cyfrowego skanu realnego samolotu zrobionego przez ludzi, którzy mieli zamiar zrobić replikę. Na zdjęciach mogą nam się wydawać różne rzeczy, ale cyfrowy skan pokazuje jak obwód noska wygląda w przestrzeni.
I ja też nie rozumiem dlaczego modele IBG na tym forum to jest świętość i broń Boże, żeby ktoś wskazał na błąd, a po Armie można jeździć. Zachowajmy jakieś proporcje. Najlepszy był pierwszy post w tym wątku, zanim włączyli się psychofani obu firm.
Pozdrawiam
Krzysiek
A to już argumetum ad absurdum. Zdjęcie realnego elementu konstrukcyjnego jest właśnie twardym dowodem.
Rozumiem, że ludzie pragnący zbudować replikę P.11c rozebrali egzemplarz muzealny na czynniki pierwsze i wykonali ich skany? Bo tylko to mogłoby coś udowodnić.
Jostein napisał(a):jakakolwiek krytyka zestawu do Army zawsze uruchamia lawinę świętego oburzenia.
potez napisał(a):Banknoty bez wad, eech gdzie te piekne czasy
potez napisał(a):Banknoty bez wad, eech gdzie te piekne czasy
krzy65siek napisał(a):Sklejałem Łosia od IBG, sklejam teraz Panzer I od Dragona. Jamy skurczowe są i tu i tu.
Która z tych firm jest w czołówce?
Pozdrawiam
Krzysiek
..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
astarott napisał(a):Bardzo trudno na 1 ramce umieścić detale grubo i cienko ścienne aby uniknąć zapadnięć. Forma musi być świetnie zaprojektowana aby detale ostygły równocześnie te grube i te cienkie (tu pomagają tak zwane gorące kanały które dogrzewaja strategiczne miejsca). IBG stać na kilka form (wręcz żąglują ramkami) więc ryzyko zapadów jest mniejsze. Poczekajmy na nowy 2 ramkowy model Army zobaczymy czy wciągi są im tak obojętne jak mówisz.
Powrót do Lotnictwo - in-boxy, nowości, opinie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości