Hmm wygląda na to, że jeden zawodnik nam mocno uciekł a peleton dostał zadyszki. Ja niestety zaliczyłem niezamierzony postój na zebranie sił i przez to spadłem na daleką pozycję. Teraz muszę mocno podkręcić tempo i mam nadzieję, że reszta stawki ruszy za mną
![;o)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Do rzeczy zatem.
Silniki
![Obrazek](http://i289.photobucket.com/albums/ll209/InRock/PV-1%20Ventura/PV38.jpg)
Po lewej goły quickboost, po prawej zwaloryzowany przez mnie (uff żmudna to była robota), na dole zestawowy.
Tu oba skończone, z nieśmiertelną zapałką
![Obrazek](http://i289.photobucket.com/albums/ll209/InRock/PV-1%20Ventura/PV39.jpg)
Jako że silniki dedykowane są do zupełnie innego modelu musiałem stworzyć konstrukcję, by dało się je jakoś zamontować. Wykorzystałem do tego ścianki do zestawowych, opiłowałem i przesunąłem mocno do tyłu
![Obrazek](http://i289.photobucket.com/albums/ll209/InRock/PV-1%20Ventura/PV40.jpg)
Wkleiłem też blaszkę z puszki po piwie aby zatkać dziury wlotów powietrza.
Skrzydła udało się skleić, są równe i cacy. Dolne połówki okazały się nieco węższe i powstał taki uskok
![Obrazek](http://i289.photobucket.com/albums/ll209/InRock/PV-1%20Ventura/PV41.jpg)
Natomiast z osłonami silników było sporo zabawy. Pogięte, niepasujące, raz za wąskie, raz za szerokie - duuużo szllifowania, szpachlowania, ostateczny efekt wyjdzie po zaaplikowaniu surfacera.
![Obrazek](http://i289.photobucket.com/albums/ll209/InRock/PV-1%20Ventura/PV42.jpg)
![Obrazek](http://i289.photobucket.com/albums/ll209/InRock/PV-1%20Ventura/PV43.jpg)