Witam po "małej", przymusowej niestety przerwie.
Powracam do budowy modelu - dobrze, że jest jeszcze dużo czasu ;)...
Pierwsza koncepcja była taka, żeby malować kadłub i dopiero robić dalej resztę, niestety z powodu braków w zapasach
(podkład w spray'u) oraz wygodnictwa
(malowanie danym kolorem wszystkiego co trzeba na raz, a nie na "raty"), malowanie odłożyłem na później.
ETAP 19
zamknięcie tylnej części kadłuba
ETAP 20
Przeciwwaga z płytą oporową zapobiegającą wywrotce przy stromym podjeździe...
(chyba
)
ETAP 21
Rura wydechowa oraz tłumik
ETAP 22
Na chwilę obecną ta część budowy będzie pominięta. Z montażem pokazanych tu elementów wstrzymam się do czasu położenia kolorów bazowych
(łatwiej będzie mi maskować i malować). Niestety nie da się ściśle trzymać instrukcji chcąc zrobić model dobrze, nie zabawkowo ;)
ETAP 23 i 24

Zanim będę mógł malować, muszę do końca zabudować kadłub, dlatego przechodzę do następnego etapu. Pomijam kilka szczegółów z powodów podanych poprzednio. Tylna płyta jest przyłożona tylko na "sucho" do zdjęcia.

Przednie włazy przedziału kierowcy są otwierane - ruchome
ETAP 25

Podobnie jak w części przedniej - wszystkie klapy są ruchome - otwierane - będzie można spoglądać na silnik
ETAP 26
Koła, koła, koła...
ETAP 27
Lewa strona układu jezdnego. Niestety nie pokusiłem się na wymianę sprężyn na sprężyny. Wewnętrzna część układu jezdnego nie będzie malowana, nie ma sensu nawet malować resorów z bardzo prostego powodu, po zamknięciu będa one całkowicie niewidoczne.




i tak to wygląda po złożeniu....
ETAP 28
Prawa strona układu jezdnego... analogicznie jak strona lewa

ETAP 29
Montaż koła napinającego oraz kół podtrzymujących gąsienice

i strona wewnętrzna
ETAP 30
Podobnie druga strona...

Uff... przepraszam za ten przydługi wątek i tyle etapów na raz, ale troszkę porobiłem w czasie chorobowego i teraz wrzuciłem hurtem to co mam.
W międzyczasie czekając na podkład dłubię sobie gąski... powiem tylko, że bardzo przyjemnie się je składa, ale o szczegółach w swoim czasie.