Główny 110L zbiornik musiał mieć nieco łamany kształt. Po sympozjum "Zbiorniki paliwowe polskiej broni pancernej" jakie odbyłem z Widdem na gg stworzyłem powyższe dwa baki.Mniejszy, 20L, znajdował się między głównym bakiem, a kierowcą, leżąc na skrzyni biegów.
Dla porównania fotka-ciekawostka:

Od lewej
- wiadro/kubeł 15 L
- zbiornik zapasowy 7TP 20L
- zbiornik główny 7TP 110L
- beczka "polska" niby 200L
- beczka "niemiecka" też niby 200L
Ciekawe są różnice między beczkami ok 15% !
Montując baki musiałem tez od razu przysiąść nad przodem wozu:

Dołożyłem element łączący skrzynkę biegów ze zwolnicą (na razie tylko z lewej strony). Doszła dźwignia uruchamiająca sprzęgło boczne z rolką, wałek pośredni drążka sterowania sprzęgłem bocznych i hamulcem, oba drążki sterowe, dźwignie zmiany biegów (tych ostatnich nie widać jeszcze na zdjęciu).
Całość ze zbiornikami, bak-moduł wchodzi na styk więc nie będę go przyklejał.


Czekam na Wasze komentarze.















