Znacznie lepszy, ale niestety ze 2 razy droższy jest Dragon, ktory przy okazji ma też blaszki, przeźroczyste peryskopy. To po prostu inna generacja. Takie np. zawieszenie jet w ITA raczej uproszczoną wariacją na temat , wnętrze praktycznie nie istnieje mimo ze siedzenia i kierownica występują. Dopasowanie jest jednak OK.
Mam sentyment do Italerki bom skleił jej 234/1 i 234/2 z minimalną waloryzacją (lufy alu, kanistry, jakieś druty

), ale warianty 3 i 4 kupiłem Dragona.
Jednak polecałbym Dragona bez dodatkowych blaszek niż Italeri z blaszkami. Jak na początek będzie łatwiej, a efekt lepszy.
Co do aerografów to H&S są zaiste lepsze od różnych pseudoIwat ale jak masz ograniczenia budżetowe to może tańsza opcja jest lepsza . Takim aero można całkiem fajnie malować a potem dokupić np. Evolution Silverline 1in1 lub 2in1. Tutaj też pisze na podstawie własnych doświadczeń bo po zajeżdżeniu 1 pIwaty, kupnie drugiej niedawno dokupiłem Evolution i sobie chwalę.