Sd. Kfz 234/1 Italeri

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Moderator: xenomorph

Sd. Kfz 234/1 Italeri

Postprzez Qli » poniedziałek, 3 stycznia 2011, 16:54

Witam wszystkich.
Jestem tutaj nowy i dlatego chciałbym Was zapytać o rade, pomoc itp. Zamierzam kupić ten model. Sklejałem modele jakieś 6 lat temu i wtedy przestałem, ale zamierzam do tego wrócić ;o) Było to zawsze moim hobby. Ale wtedy chodziło się do szkoły i nie było za dużo kasy żeby kupić chociaż jakiś tam zwykły areograf i kompresor :P Zamierzam także kupić to co wymieniłem przed chwilą w przedziale od 100 do 160 aero i kompresor gdzieś od 300 do 350 i w tym też proszę o pomoc. Wracając do modelu to chciałbym, abyście mi pomogli w doborze farbek i potrzebnej do tego chemii itp :D Zastanawiałem się także nad kupnem do tego blaszek co Wy na to?

Pozdrawiam
Qli
 

Reklama

Re: Sd. Kfz 234/1 Italeri

Postprzez Rayl » wtorek, 4 stycznia 2011, 16:30

Witaj
Jeśli mogę doradzić aerograf to lepiej dołóż i kup sobie coś takiego.
http://www.aerografy.com/product_info.php?cPath=21_119_51&products_id=98
Albo odżałuj i zakup takie cudo. Ja mam wersję 2 in 1.
http://www.aerografy.com/product_info.php?cPath=21_119_47&products_id=164

Ja jestem zwolennikiem firmowych aerografów. H&S w mojej skromnej opini są lepsze od Iwaty.
Lepiej kupić raz a porządnie.
A co do kompresorów to najlepiej taki ze zbiornikiem wyrównawczym. Za 350,- kupisz coś takiego na jednym z popularnych serwisów aukcyjnych :P .
Ja chce kupić sobie coś takiego:
http://www.aerografy.com/product_info.php?cPath=25&products_id=62. Ale można taniej.
Avatar użytkownika
Rayl
 
Posty: 344
Dołączył(a): czwartek, 14 października 2010, 09:26

Re: Sd. Kfz 234/1 Italeri

Postprzez kugelblitz » wtorek, 4 stycznia 2011, 18:21

Znacznie lepszy, ale niestety ze 2 razy droższy jest Dragon, ktory przy okazji ma też blaszki, przeźroczyste peryskopy. To po prostu inna generacja. Takie np. zawieszenie jet w ITA raczej uproszczoną wariacją na temat , wnętrze praktycznie nie istnieje mimo ze siedzenia i kierownica występują. Dopasowanie jest jednak OK.

Mam sentyment do Italerki bom skleił jej 234/1 i 234/2 z minimalną waloryzacją (lufy alu, kanistry, jakieś druty :) ), ale warianty 3 i 4 kupiłem Dragona.

Jednak polecałbym Dragona bez dodatkowych blaszek niż Italeri z blaszkami. Jak na początek będzie łatwiej, a efekt lepszy.

Co do aerografów to H&S są zaiste lepsze od różnych pseudoIwat ale jak masz ograniczenia budżetowe to może tańsza opcja jest lepsza . Takim aero można całkiem fajnie malować a potem dokupić np. Evolution Silverline 1in1 lub 2in1. Tutaj też pisze na podstawie własnych doświadczeń bo po zajeżdżeniu 1 pIwaty, kupnie drugiej niedawno dokupiłem Evolution i sobie chwalę.
Popatrzcie na jamniczka, wyturlał się z koszyczka
Avatar użytkownika
kugelblitz
 
Posty: 216
Dołączył(a): środa, 4 listopada 2009, 10:24


Powrót do Pojazdy wojskowe - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości