Co do wahacza, to raczej spaw nie puści
Macio4ever napisał(a):... chyba musisz pogrubić wydech za flanszą, bo ze zdjęć to chyba właśnie tak jest realizowane mocowanie i uszczelnienie kolektora.

Mr. Headshok napisał(a):Poprawiasz mocowanie/dźwignie sprzęgła przy obudowie? W modelach motocykli najczęściej jest to mega uproszczone.
Mr. Headshok napisał(a):U mnie w ZX-12 wygląda to tak:
Mr. Headshok napisał(a):A tak BTW, to muszę kiedyś zabrać się za wytrawnie (lub zlecenie trawienia komuś) różnego rodzaju/wymiarów takich metalowych ''dyngsów'' - pełno ich w motocyklach, a dorabianie tego, z uwagi na niewielkie rozmiary z blaszki jest strasznie upierdliwe.



















daddycustomizer napisał(a):Zmiany w silniku robią duże wrażenie.
wuen napisał(a):Znowu zaczyna się jak przy Porsche - tu coś zmienię, tam coś dorobię - i nagle okazuje się, że czasu mało na skończenie...
wuen napisał(a):Ale co ja tu piszę - mam tak samo
Macio4ever napisał(a):Blaszki wychodzą jak trawione! Ślusarz, normalnie ślusarz...
A no widać, ale po korekcie będzie super.Kazik napisał(a):od razu widać też że dwa elementy są do poprawy bo są za duże.
I tu widać że tradycyjny tak lubiany i powszechnie stosowany wash nie sprawdzi się całkowicie.Kazik napisał(a):Kolejną rzeczą którą udoskonaliłem to miska olejowa. Tak wygląda (...)w rzeczywistości
O, to przeglądnę odpowiedni dział, właśnie do LeroyM wychodzę za chwil kilka.Kazik napisał(a):bardzo fajne diamentowe pilniczki. Oryginalne.
Z Topexu
Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
