Jacek Bzunek napisał(a):Zdecydowanie czysty MS lub jego amerykański odpowiednik.
Jestem tego samego zdania.
Jacek Bzunek napisał(a):Zdecydowanie czysty MS lub jego amerykański odpowiednik.
P-40? raczej nie
Gienek napisał(a):O! ciekawe zdjęcie.
Szanownych kolegów proszę o rzeczowe wyjaśnienie dlaczego pod szybką tylna nie przebiega linia podziału kolorów (a powinna, powinna).
Gienek napisał(a):(...) Dziwię się jednak tak doświadczonym kolegom nieakceptującym żadnego możliwego odstępstwa. A to nie wiecie dlaczego kokpity P-40B są raz zielone a raz blado żółte i to z tej samej serii produkcyjnej? (czyli: wariacje na temat kolejnych warstw chromianu).
Na uszach staniecie , wyliczycie algorytmy na padanie światła, rozszczepialność promieni przez plexi i czestotliwość nakładania wosku![]()
A dlaczego i nikt nie zechciał skomentować moich wcześniejszych kolorowych zdjęć tylko czarno białe?
Gienek napisał(a):Nawet cienia podejrzeń o przeróbkę, wynik naprawy, samowolkę i dowolność w interpretacji dyrektywy w zakładzie prod. itd. (...)
Oczywiście, całkowicie nie da się wyeliminować możliwości wystąpienia Zinc Chromate Yellow (ZCY) czy Interior Green (IG), ale to są raczej naprawdę sporadyczne wyjątki - wszak mechanicy mieli różną fantazję.
Gienek napisał(a):Uff - dzięki, dzięki za tak
Nagle do mnie dotarło ile te książki kosztowały)
Gienek napisał(a):Co do wnętrz "użytkowych" w ZCY to żadne odkrycie - wystarczy popatrzeć na wnętrza wielu samolotów bombowych USAAF (ZCY lub jego odmiana "dwuwarstwowa" ZCG).
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
