Kuba P. napisał(a):Panowie, małe pytanie, czy PR XI miał montowane dwa rodzaje osłon kabiny?
...?
PiotrekS napisał(a):Wersja PR Mk XI była od początku budowana jako rozpoznawcza i miała tylko i wyłącznie osłonę kabiny typu "Lobelle"- wiatrochron był gładki.
PiotrekS napisał(a):Wersja PR Mk XI była od początku budowana jako rozpoznawcza i miała tylko i wyłącznie osłonę kabiny typu "Lobelle"- wiatrochron był gładki.





PiotrekS napisał(a):Wersja PR Mk XI była od początku budowana jako rozpoznawcza i miała tylko i wyłącznie osłonę kabiny typu "Lobelle"- wiatrochron był gładki.
Grzegorz2107 napisał(a):PR X i XI były obie robione "od początku" jako rozpoznawcze. PR .X na bazie myśliwskiej Mk.VII ( z kabiną ciśnieniową Lobelle) i PR.XI na bazie Mk. VIII i IX.
Kuba P. napisał(a):... dwie kamery pionowe za kabiną? Coś jeszcze z zewnątrz powinno być widoczne?
uruk-hai napisał(a):BTW, dt PRX, jeszcze jedna niejako ciekawostka, często 'niezauważalna', ktoś mi zwrócił ostatnio na zaprzyjaźnionym forum na to miejsce uwagę przy okazji omawiania HF VII
Kuba P. napisał(a):Panowie, małe pytanie, czy PR XI miał montowane dwa rodzaje osłon kabiny?
Czy w tym wariancie wykorzystywano typowy wiatrochron Mk IX czy tylko ten lekki, jednoczęściowy tłoczony?
Kuba P. napisał(a):Czy PR XI z zewnątrz to płatowiec Mk VIII bez uzbrojenia, gładkie skrzydło, głębszy zbiornik oleju i dwie kamery pionowe za kabiną? Coś jeszcze z zewnątrz powinno być widoczne?
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
