Piątek trzynastego w sklepie Exito

Nowości, obniżki cen, wyprzedaże i ogólne informacje o sklepach.

Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez K.Y.Czart » piątek, 13 kwietnia 2012, 12:31

Do tej pory wydawało mi się, że sklepy modelarskie są przyjazne i otwarte na potrzeby klientów-modelarzy. Tak z osiemdziesiąt procent zakupów w Polsce robię w Martoli, ale czasem zdaża się również coś kupić w innych sklep również. I zwykle można się domówić mailowo czy telefonicznie, jeśli jest taka potrzeba. Dzisiaj (piątek trzynastego), a właściwie wczoraj wieczorem złożyłem zamówienie w sklepie Exito, na Debonder. Fakt, że wieczorem - ale przecież net nie zna pojęcia "czas pracy" ;o). Ponieważ zależało mi na szybkim zakupie (wg sklepu Debonder był) wybrałem opcję list polecony priorytetowy (!) i zapłata przelewem. Mail ze sklepu sugerował powstrzymanie się z przelewem do czasu potwierdzenia, że towar jest dostępny. Poczekałem do południa i sam zadzwoniłem. Pan łaskawie stwierdził, że mogę przelać pieniądze, bo Debonder jest. Sam widocznie nie miał czasu wysłać maila z potwierdzeniem. Na moje pytanie i jednocześnie prośbę, czy jest możliwa wysyłka jeszcze dzisiaj, zdziwiony Pan rzucił, że absolutnie nie. Bo sklep prawie nieczynny, bo jadą do Wrocawia i się pakują, bo w weekend są we Wrocławiu, bo w niedzielę późno wracają itd. Więc spytałem, czy w takim razie może wysłać w poniedziałek do szesnastej, by spełnić warunek PP, dotyczący przesyłek priorytetowych. Na co, coraz bardziej poirytowany Pan stwierdził, że w poniedziałek do 16. nie mam mowy, najwyżej (!) wieczorem. To spytałem jaki jest sens płacić za priorytet skoro przesyłka i tak "pójdzie" we wtorek, czyli dojdzie w środę (jak ekonomiczna). Pan odpowiedział, że nie muszę płacić za priorytet, tylko za ekonomiczną, bo on i tak naprawdę wyśle dopiero we wtorek rano. A w ogóle to nie przeczytałem regulaminu sklepu i nie rozumiem paru rzeczy. Może i nie rozumiem. Np. dlaczego wysyłka malutkiej buteleczki musi zajmować tyle czasu. Nie rozumiem też, czemu nie można klienta potraktować niestandardowo (nieregulaminowo) i spełnić prośbę, skoro mu na czymś bardzo zależy. Koniec końców sklep Exito nie zanotuje udanej sprzedaży buteleczki Debondera, bo w trakcie coraz mniej sympatycznej rozmowy z zapracowanym Panem sprzedawcą, anulowałem zamówienie. Trudno mi polecać ten sklep, ale może to tylko ja miałem pecha w piątek, trzynastego. Życzę wielu transakcji we wspomnianym Wrocławiu. Ja jednak będę omijał ten sklep szerokim łukiem. :?
Avatar użytkownika
K.Y.Czart
 
Posty: 2172
Dołączył(a): środa, 2 grudnia 2009, 22:04

Reklama

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez Mecenas » piątek, 13 kwietnia 2012, 12:40

Bo SKLEP to jest skrót...

Cóż, chyba trafiłeś na zły moment (pakowanie przed imprezą) i zły dzień (Pan przy telefonie). Spójrz na tą sprawę jednak z drugiej strony: jaka była ekonomiczna opłacalność fatygi z wysyłaniem tego Debondera dla sklepu. To, że stracili klienta i pogorszyli sobie PR to niestety inna kwestia.
Pozdrawiam,
Michał Sindera
Avatar użytkownika
Mecenas

100-lecie Niepodległości
 
Posty: 4838
Dołączył(a): wtorek, 14 kwietnia 2009, 14:01
Lokalizacja: Bytom/Katowice

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez K.Y.Czart » piątek, 13 kwietnia 2012, 12:43

Proponowałem "dubeltową" cenę - bezskutecznie. Taki Hannants to przynajmniej uczciwie mówi, że za mniej niż trzydzieści funciaków, to im się nie opłaca niczego wysyłać. ;o)
Avatar użytkownika
K.Y.Czart
 
Posty: 2172
Dołączył(a): środa, 2 grudnia 2009, 22:04

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez Jaho63 » piątek, 13 kwietnia 2012, 12:48

Michał, ale chodzi chyba o to, żeby mieć klientów jak najwięcej? I bez znaczenia jest czy zamówienie małe. Tak mi się wydaje. To po prostu jest wina mechanicznego wykonywania tej pracy. Ja np. od kilku lat olewam Jadara, choć sprawa dotyczyła bodaj 12zł! Olałem to, ale wiem z jakimi ludźmi mam do czynienia i co sądzą oni o mnie (czyli pewnie zbyt drobnym kliencie, żeby się przejmować), i jest OK. Oni maja to w d... a ja ich.
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez ROMAN » piątek, 13 kwietnia 2012, 13:11

Chciałem napisać wiele o doskonałości pewnego sklepu. Ale nie chciało mi się. Moja Żona na moje urodziny dawno temu złożyła pewne zamówienie by prezent mi złożyć. Taki za (tysiak prawie) Jako modelarz cieszyłem się. Ale dawno to było. Gdy się upomniała ... zbyto ją typu "obejrzyj se pani profil". .... i jestem rozczarowany bo moje kochanie potraktowano jak kundla a przecież w tym sklepie nie raz dokonywałem zakupów, więc nie rozumiem podejścia. Moja żona to Pani "P" podobnie jak Wasz sklep obecny na forum to sklep "M" i tylko tyle, bo nie chcę wymieniać z nazwy. Zamówienie zostało złożone około 16 stycznia tego roku.
Avatar użytkownika
ROMAN
 
Posty: 2178
Dołączył(a): niedziela, 23 września 2007, 12:22

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez rastula » piątek, 13 kwietnia 2012, 13:12

Ja już sporo kupiłem w EXITO ( chyba mój ulubiony sklep)

Kontak nie jest może zbyt "wylewny" ale problemów nie miałe.

Natomiast w polecanej przez wielu Martoli - po zamówieniu towaru czekałem sporo czasu na realizację ( zero info o tym, że towar "dostępny" na stronie jest dopiero zamawiany) a na moją uwagę, że można by napisać "oburzone" maile, że "mam sobie regulamin przeczytać" a po rezygnacji z zamówienia tekst " twoja strata" i "inni są zadowoleni" - jakbym z dzieckiem gadał a nie poważnym sprzedawcą...

Nie piszę o tym dlatego, żebym odradzał Martolę a polecał Exito - ale raczej dlatego że nawet najlepszym trafiają się słabsze momenty...
Avatar użytkownika
rastula
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 12:49

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez Seweryn » piątek, 13 kwietnia 2012, 13:31

Nie jestem fanem ani Exito, ani Martoli która jest na forum wychwalana ;). Myślę, że robienie dymu o wysyłkę jednego debondera to już lekka przesada, chwalisz Martolę, a oni też na stanie mają wszystko, tylko jak się zrobi zamówienie to przychodzi maiil pod tytułem tego nie mamy, tego nie mamy, resztę Pan bierze czy anuluje zamówienie... Wysyłka priorytetowa też zazwyczaj czeka 2-4 dni na wyjście z siedziby sklepu. Tak patrząc na różne zakupy to najlepiej pod tym względem wypada hobby szeroka 5, oni mają błyskawiczne wysyłki i już przy składaniu zamówienia jak czegoś nie mają to się tego nie da do koszyka włożyć.
Seweryn
Avatar użytkownika
Seweryn
 
Posty: 2123
Dołączył(a): czwartek, 20 września 2007, 19:05
Lokalizacja: Ustroń

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez Jaho63 » piątek, 13 kwietnia 2012, 13:39

rastula napisał(a):nawet najlepszym trafiają się słabsze momenty

To prawda. I dużo zależy od obu stron. Po prostu trza mieć dobrą wolę.
W moim wypadku, wydaje mi się, wykazałem się ogromem dobrej woli, ale może kto inny uważać inaczej:
Zamówienie zrobiłem na ok. 100zł (jakieś farby, żywice, ogólnie pierdółki). Wszysko było OK. poza brakującymi w paczce żywicznymi kołami do Mosquito.
Poszedł mali, odpowiedź dostałem w stylu:
Tak sorry nie było na stanie, załatwimy to.
Nie robiłem histerii o brak informacji, że przysyłają nie kompletne zamówienie (skasowano mnie za całość). Pomyślałem, że jak załatwią to pewnie wyślą. Trochę dziwne standardy, ale OK. Nie miałem Mosquita jeszcze na tapecie więc spoko. Odczekałem miesiąc. A że nie było żadnych info co się dzieje, to sam zapytałem, jak tam sprawa moich kółek do Mossiego. Nie dostałem odpowiedzi.
Po tygodniu napisałem jeszcze raz. Potem po kolejnych chyba dwóch jeszcze raz. No i nic. Minęło parę lat. "skubnęli" mnie na kilkanaście złotych, olałem temat, bo nie ma o co rozdzierać szat. Ale jak z kimś rozmawiam o sklepach czy zakupach przez internet, to Jadara odradzam. I tyle.
Z Martolą robiłem już przeróżne "cyrki". Domawiałem, rezygnowałem, zmieniałem i zawsze dało się z Danielem dogadać. Tak, że nie wiem od czego to zależy. W Martoli też nie robię jakichś gigantycznych zakupów. Ale przez lata wiem, że czasem czegoś na sklepie nie ma. Tylko, że wtedy nie ściemniają, tylko piszą jak jest i dają wybór klientowi czy bierze co jest, czy czeka, czy anuluje.
Jasne, super byłoby gdyby istniał sklep, w którym jest wszystko z całego świata i w każdej chwili. No ale ja takiego nie znam.
Ostatnio edytowano piątek, 13 kwietnia 2012, 13:54 przez Jaho63, łącznie edytowano 1 raz
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez K.Y.Czart » piątek, 13 kwietnia 2012, 13:49

Seweryn napisał(a):... Myślę, że robienie dymu o wysyłkę jednego debondera to już lekka przesada, chwalisz Martolę, a oni też na stanie mają wszystko...


Ależ, ależ. Nie robię dymu, tylko mam refleksję po próbie zakupu potrzebnej mi pilnie bardzo chemii, z nazwijmy to niestandardową, przyspieszoną wysyłką. Po doświadczeniach z innymi sklepami w podobnych sytuacjach sądziłem, że nie będzie problemu. Zwałaszcza, że towar był od ręki, a chodziło mi o to, by trafił do mnie we wtorek. O nic nadzwyczajnego nie prosiłem. Oczywiście można powiedzieć, że gdyby mi naprawdę zależało, to zadzwoniłbym do znajomych w Krakowie, poprosił o kupienie rzeczonego Debondera na miejscu i wysłanie przesyłką konduktorską najbliższym Intercity do Warszawy. Można, ale mnie wystarczyłoby nawet na wtorek, tylko, że to oznaczałoby konieczność wysłania przesyłki w poniedziałek do 16. ;o) Na plus Exito idzie fakt, że mają na składzie czeski Debonder P. Poza tym nie uogólniałem, tylko opisałem jednostkowe zdarzenie, być może spowodowane tym nieszczesnym piątkiem trzynastego. :P

Druga rzecz - nie pochwaliłem Martoli, no chyba, że za pochwalenie* uznać ujawnienie procetowego udziału w moich zakupach. To raczej wynika z wygody, przyzwyczajenia i braku kłopotów przy zakupach. Teraz to już jest oficjalna p.o.c.h.w.a.ł.a. ;o)

* zróbcie coś z tą cenzurą obyczajową. Słowo p.o.c.h.w.a.ł.a użyte w bierniku jest pozbawiane początku i zostaje okrojone do słowa "ałę". Stąd taka dziwna forma w zdaniu. ;o) A jak ktoś będzie chciał napisać o pokrowcu na miecz? A może to od w.a.ł.a?
Ostatnio edytowano piątek, 13 kwietnia 2012, 13:56 przez K.Y.Czart, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
K.Y.Czart
 
Posty: 2172
Dołączył(a): środa, 2 grudnia 2009, 22:04

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez rastula » piątek, 13 kwietnia 2012, 13:51

Wiadomo, że nie wszystko jest na stanie, ze czasem coś co jest na stronie sprzedane zostanie w sklepie itp itd


Takie sprawy załatwia jeden mail ( choć czasem i tego brak)

W mojej historii najbardziej "wpienił mnie" ton odpowiedzi - nie była to ani sprawa poważna ani o wielkie kwoty (132 zł.) ale na sugestię, że jakieś głupie "sorry" by się przydało (czekałem tydzień bez odzewu ze strony sklepu) i byłoby po sprawie , poczekałbym, dostaję mail że "nie wiadomo o co mi chodzi" i bez łaski - nie chcę to nie muszę kupować...więc w moim przypadku nie o towar a o styl bardziej chodzi... :)...

no dobra - na szczęście konkurencja jest, więc każdy wybiera sklep który mu odpowiada

z drugiej strony czasem warto się poużalać publicznie - może sprzedawcy wezmą sobie do serca uwagi z obopólną korzyścią
Avatar użytkownika
rastula
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 12:49

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez Sparrow » piątek, 13 kwietnia 2012, 14:01

Nie wiem tylko skąd taka wiara, że Poczta Polska dostarczy przesyłkę priorytetową zgodnie z deklarowanym terminem. Mam zupełnie odmienne doświadczenia w tym temacie (blisko tydzień).
Sparrow
Avatar użytkownika
Sparrow
 
Posty: 650
Dołączył(a): piątek, 30 listopada 2007, 13:08
Lokalizacja: Poznań

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez Slash » piątek, 13 kwietnia 2012, 14:06

Niby 'klient nasz pan" ale chyba niektórzy sobie za wiele obiecują. Wybranie przesyłki o 2 pln droższej też od razu świata nie zmieni, nie zaczną wszyscy szybciej biegać. A poza tym wydaje mi się, że zakupy modelarskie nie wymagają na ogół aż takiej precyzji w czasie. Poślizgi raczej powinny tu spotkać się z tolerancją. Ogólnie priorytet na poczcie traktuję jako większe bezpieczeństwo przesyłki, nie liczę na cuda czasowe. O wychwalanej Martoli mogę wspomnieć jak kiedyś Daniel dzwonił po hurtowniach bo się uprałem, że chcę MiGa 21 z INNEXu za chyba 15 zeta, ale w wersji PFM, a były wszędzie tylko PF. Dużego porównania nie mam, bo ze standardowych sklepów głównie w Martoli kupuję, ale kiedyś bardzo miłym gestem wykazał się pan z Oświęcimskiego Model-hit.
Avatar użytkownika
Slash
 
Posty: 3046
Dołączył(a): środa, 28 maja 2008, 16:50

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez K.Y.Czart » piątek, 13 kwietnia 2012, 14:11

Sparrow napisał(a):Nie wiem tylko skąd taka wiara, że Poczta Polska dostarczy przesyłkę priorytetową zgodnie z deklarowanym terminem. Mam zupełnie odmienne doświadczenia w tym temacie (blisko tydzień).

Może mam wyjątkowe szczęście, ale niemal wszystkie priorytety w moim przypadku rzeczywiście dostarczono z dnia na dzień. W obie strony. Więc to nie wiara, tylko przekonanie, że coś działa jak należy.

Slash napisał(a):.... ale kiedyś bardzo miłym gestem wykazał się pan...


I o taki miły gest tu chodziło (wyjątkowo - co podkreślam), a nie o "sobiepaństwo niektórych za dwa złote więcej".
Avatar użytkownika
K.Y.Czart
 
Posty: 2172
Dołączył(a): środa, 2 grudnia 2009, 22:04

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez Seweryn » piątek, 13 kwietnia 2012, 14:20

Sparrow napisał(a):Nie wiem tylko skąd taka wiara, że Poczta Polska dostarczy przesyłkę priorytetową zgodnie z deklarowanym terminem. Mam zupełnie odmienne doświadczenia w tym temacie (blisko tydzień).

Nie zgodzę się z Tobą co do Poczty Polskiej, wysyłam dziesiątki przesyłek poleconych listowych i paczek, na 99,9 % dochodzą na drugi dzień, to narzekanie na PP jest modne, ale jak pisałem wcześniej Poczta poprawiła swoje usługi znacząco.
Seweryn
Avatar użytkownika
Seweryn
 
Posty: 2123
Dołączył(a): czwartek, 20 września 2007, 19:05
Lokalizacja: Ustroń

Re: Piątek trzynastego w sklepie Exito

Postprzez KFS-miniatures » piątek, 13 kwietnia 2012, 14:32

no tak, zły subiekt nie raczył zamknąc sklepu i biec na poczte z jedną pierdołą, bo jaśnie pan zarzyczył wydać 50 złotych. skandal. nie zapomnij będąc w krakowie wpisać się do ksiązki skarg i zażaleń..
Obrazek
Avatar użytkownika
KFS-miniatures
 
Posty: 572
Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 23:12

Następna strona

Powrót do Oferty sklepów i firm

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości