Georg01 napisał(a): Dramatem w Dragonie (jedynym chyba) jest osłona kabiny, w E-3 w szczególności (bardzo zła), ale i w E-4 też nietrafiona z kształtem.
Georg01 napisał(a):W E-4 osłona jest za szeroka u góry - za mało się zwęża. Dobrze to widać jak się postawi poprawioną osłonę z Eduarda i Dragona obok siebie.
Georg01 napisał(a):W E-3 osłona jest za bardzo kanciasta - zaokrąglenia są zbyt ostre,.
Georg01 napisał(a):, na dodatek linia poziomego ożebrowania na uchylanej limuzynie biegnie zbyt nisko...
Maciek_66 napisał(a):O ile pamiętam, to był szum w kwestii osłony Eduarda w 109 E-4 - za wąska u góry, nawet wysyłali zamiennik do pierwszych modeli. Czy na pewno ta Dragonowska jest zła?
Maciek_66 napisał(a):O ile pamiętam, to był szum w kwestii osłony Eduarda w 109 E-4 - za wąska u góry, nawet wysyłali zamiennik do pierwszych modeli. Czy na pewno ta Dragonowska jest zła?
Georg01 napisał(a):Eduard spieprzył osłonę w E-4 u góry - była za wąska, chociaż zaklinali się, że mierzyli ją w Monachium i taka ma być
Georg01 napisał(a):Na pudelku E-7 Dragon pisze, że dali zupełnie nową osłonę. Nie wiem na pewno, ale bardzo możliwe, że poprawili babola z E-4.
Kuba P. napisał(a):Georg01 napisał(a):Eduard spieprzył osłonę w E-4 u góry - była za wąska, chociaż zaklinali się, że mierzyli ją w Monachium i taka ma być
Coś mącą, bo monachijski Emil ma osłonę lekką, wcześniejszego typu, tą "zaokrągloną"


Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość
