Mac Eyka napisał(a): Mamy zaplecze serwisowe i kadry do obsługi właśnie MiGów czy Su. I powinniśmy to wykorzystywać bo z tego jest kasa. Ale u nas zamiast myśleć portfelem myśli się ideałami.
merlin_PL napisał(a):Mamy zaplecze serwisowe i kadry do obsługi właśnie MiGów czy Su. I powinniśmy to wykorzystywać bo z tego jest kasa.
Mac Eyka napisał(a):I tu jest przysłowiowy pies pogrzebany. Mamy zaplecze serwisowe i kadry do obsługi właśnie MiGów czy Su. I powinniśmy to wykorzystywać bo z tego jest kasa. Ale u nas zamiast myśleć portfelem myśli się ideałami.
Jarpen napisał(a):merlin_PL napisał(a):Mamy zaplecze serwisowe i kadry do obsługi właśnie MiGów czy Su. I powinniśmy to wykorzystywać bo z tego jest kasa.
Chyba nie wiesz o czym piszesz.Jakie jest te zaplecze właśnie widzimy.Migi spadają jak gruchy z drzewa.Inna sprawa że mają już swoje lata,z tego co gdzieś czytałem ruski żadnych biuletynów nie przysyłają,nie mają w tym żadnego interesu.Wszystkie kraje z NATO pozbywają się tych maszyn,najpierw Niemcy ostatnio chyba Węgrzy chcą sprzedać wszystkie za grosze.Na dzień dzisiejszy rozsądna decyzja to kontynuacja F-16 w najnowszej wersji.
merlin_PL napisał(a):Na dzień dzisiejszy nie ma za bardzo sensu kupować kolejnych zmodernizowanych f- 16 , bo za 10 - 15 lat zostaniesz w takiej samej sytuacji czyli dużą ilością samolotów lekko już przestarzałych tego samego typu i znów trzeba będzie wymieniać cały park lotniczy . Nikt tak nie robi na świecie. Zawsze masz cześć samolotów nowoczesnych i część trochę starszych i wtedy wymiana idzie płynnie . F - 16 block 70 to dobry pomysł tyle , ze na modernizację naszych f - 16.
merlin_PL napisał(a):Jarpen ja tego nie napisałem coś ci się źle skopiowało . spójrz parę postów wcześniej
Jacek Bzunek napisał(a):Izrael, Turcja, Grecja, Singapur przez ponad 20 lat właśnie w taki sposób kupowały 16. Receptą na "lekkie przestarzenie" jest MLU. Tak zwany "zmodernizowany F-16" to jest F-16V/Block 70/72 albo od niedawna F-21 ma radar ze skanowaniem fazowym, możliwość dostarczania nowych zestawów upominkow i resurs rzędu 13 000 godz.
merlin_PL napisał(a):Mamy zaplecze serwisowe i kadry do obsługi właśnie MiGów czy Su. I powinniśmy to wykorzystywać bo z tego jest kasa.
Tak czas pożegnać posowiecki sprzęt. Myślę , że po tej serii katastrof nie ma wątpliwości , ze to nie były przejściowe trudności. To nie czas wojny , że się improwizuje . Zginął pilot reszta utraciła zaufanie do sprzętu.
Jacek Bzunek napisał(a):merlin_PL napisał(a):Na dzień dzisiejszy nie ma za bardzo sensu kupować kolejnych zmodernizowanych f- 16 , bo za 10 - 15 lat zostaniesz w takiej samej sytuacji czyli dużą ilością samolotów lekko już przestarzałych tego samego typu i znów trzeba będzie wymieniać cały park lotniczy . Nikt tak nie robi na świecie. Zawsze masz cześć samolotów nowoczesnych i część trochę starszych i wtedy wymiana idzie płynnie . F - 16 block 70 to dobry pomysł tyle , ze na modernizację naszych f - 16.
Izrael, Turcja, Grecja, Singapur przez ponad 20 lat właśnie w taki sposób kupowały 16. Receptą na "lekkie przestarzenie" jest MLU. Tak zwany "zmodernizowany F-16" to jest F-16V/Block 70/72 albo od niedawna F-21 ma radar ze skanowaniem fazowym, możliwość dostarczania nowych zestawów upominkow i resurs rzędu 13 000 godz.
potez napisał(a):Przepraszam, że to napisze ale to wszystko to jedno wielkie polityczne pier....nie.
......
......
Po wyborach okaże się , że będzie jak przez ostatnie kilka lat. Null, zero, nada. Bo trzeba będzie kupić pakiet modernizacyjny F-16 i uzbrojenie dla WOT i w ogóle to podnieść pensje w wojsku...
potez napisał(a):Po wyborach okaże się , że będzie jak przez ostatnie kilka lat. Null, zero, nada.
Jacek Bzunek napisał(a):- budżetową generację V
..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 29 gości