Kuba P. napisał(a):Dziękuję, pozostaje zatem tylko pytanie: po czym poznać A6M2 produkcji Mistubishi i Nakajima?
1. Inny kołpak śmigła - Nakajima instalowała kołpak od A6M3 (dłuższy, bardziej szpiczasty)
2. Kolor wnęk podwozia (aotake)
3. Od pewnego momentu Nakajima malowała kadłubowe Hinomaru z białą obwódką.
4. Jeśli na kadłubie były napisy fundacyjne to Nakajima "pisała" je odręcznie a Mitsubishi miała szablony.
5. Podobno inne kolory używane do malowania kadłuba w początkowym okresie, w kamo jednobarwnym.
6. Gdy wprowadzono malowanie zielone na górze kadłuba, Nakajima robiła "falę" w tylnej części kadłuba i, chyba, zmieniono też maszt antenowy na taki sam jak w A6M5.
To tyle co teraz mi do głowy przychodzi.
Pozdrawiam
"Build what you want, the way you want to and, above all, have fun"* (Al Superczynski)
Honour Thy Tamiya for their kits are idiotproof.
IPMS Świdnica