iras67 napisał(a):Mariusz czy można prosić fotki tego Jupitera
co to jest?
iras67 napisał(a):gdzie to kupiłeś?
iras67 napisał(a):jaka jakość...
Tomasz Dzieciątkowski napisał(a):Swoje E&T kupowałem zazwyczaj w USA w http://www.rollmodels.com
Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a): Macie jakieś pomysły jak przerobić tą wnękę/kanał przy wylocie lufy km (sorry ale nie znam fachowego określenia tego elementu). Rozważam rozcięty na pół wkład od długopisu ale może macie lepsze i sprawdzone patenty ?
MIRO napisał(a):Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a): Macie jakieś pomysły jak przerobić tą wnękę/kanał przy wylocie lufy km (sorry ale nie znam fachowego określenia tego elementu). Rozważam rozcięty na pół wkład od długopisu ale może macie lepsze i sprawdzone patenty ?
Wytnij te rynienki z modelu i wyskrob delikatnie schodek wokół powstałej dziury. Wpasuj kawałek w miarę twardej folii aluminiowej, uformuj wykałaczką odpowiednie wgłębienie, potem wklej dotnij i zaszpachluj brzegi folii (po to potrzebny schodek). Może brzmi skomplirowanie, ale w wykonaniu jest proste.
Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):Do marca a w zasadzie kwietnia jest sporo czasu więc postanowiłem zawstydzić tych co jeszcze żadnego modelu do konkursu nie zgłosili.
potez napisał(a):SIlnik jest niestety do luftu - tak jak wiekszość produkcji Engines&Things, a szkoda bo w tym modelu będzie bardzo widoczny.
Jest jednak Alternatywa przez duże A - Karaya. - na szybko odgląd pudełka z Hannantsa
Silnik zrobiony jest jak Bóg przykazał - cylindry doklejane do bloku, oddzielny rozrząd.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości