Co do extra thina faktycznie jest ok, ale często okazuje się za słaby. Przy nitowaniu nagminnie pękają mi spoiny połówek kadłuba i skrzydeł

Artur Rzepka napisał(a): od teraz moje modelarskie życie już nigdy nie będzie takie samo
..bo zawsze są i głupsi w społeczności...

Dominik napisał(a):Mam jednego na warsztacie, choć użyłem innego koloru do kokpitu. Ale sam model to sama przyjemność sklejania.
Dominik napisał(a):Ohryoku Nana Go Shoku czyli dżapańskie oliw drab...Choć srebrne mogły być malowane na szaro-niebieski kolor - tak przynajmniej napisano w mądrej japońskiej książce wydanej z okazji renowacji Ki-61 II przez Kawasaki.

HubertKendziorek napisał(a):Malowane golenie podwozia głównego można przy pewnej dozie dobrej woli zobaczyć także na nielicznych zdjęciach operacyjnych egzemplarzy II Kai. Ale czy czarne? Ja tego tak nie widzę.


Artur Rzepka napisał(a):Czyli w moim Ki golenie zostawić w kolorze metalu? Nie powiem, ułatwiłoby mi to sprawę.

HubertKendziorek napisał(a): Jeżeli nie ma zdjęcia tej maszyny, które pokazałoby inaczej, to ja bym zostawił. Są oczywiście zdjęcia Tei z ciemnymi, ale większość jest z jasnymi goleniami.
Artur Rzepka napisał(a):HubertKendziorek napisał(a): Jeżeli nie ma zdjęcia tej maszyny, które pokazałoby inaczej, to ja bym zostawił. Są oczywiście zdjęcia Tei z ciemnymi, ale większość jest z jasnymi goleniami.
Aktualnie to w ogóle nie znalazłem zdjęcia wybranego pierwowzoru - mam tylko nadzieję, że to nie jest fantazja przekazywana z modelarskiego zestawu na zestaw.












Powrót do P+CBI / K+V - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
