Siema, kupiłem ostatnio magazyn Wrzesień 1939 nr 73 (Panzer III ausf. D) w Empiku i po oględzinach wyprasek nie znalazłem gąsienic, których swoją drogą nowa budowa zachęciła mnie właśnie do kupna. Obejrzałem wypraski 10 razy bez odpakowywania i nie znalazłem wypraski B w której powinny być gąski. Załączam zdjęcia góra/dół dla pewności, że nie jestem ślepy. Mogę to jakoś zwrócić i dostać z powrotem pieniądze albo prawidłowy produkt?
Znam ten ból. Kiedyś, gdy w Muzeum Techniki w Warszawie odbywały się giełdy modelarskie, kupiłem model Dauntless zacnej firmy Accurate Miniatures. Po wyjściu z muzeum zerwałem folię z pudełka i stwierdziłem brak oszklenia. Wróciłem na giełdę i zrobiłem reklamację. Gość, od którego kupiłem model stwierdził, że sytuacje jest mocno dwuznaczna. Ale, jako,że miał jeszcze jeden zestaw Dauntless otworzył pudełko. I całe moje szczęście, że w drugim pudełku też nie było oszklenia. Człowiek zwrócił mi pieniądze bez słowa. Może i w Twoim przypadku jest podobnie? Może już ktoś reklamował ten bubel?
Ja tak miałem kiedyś z firmą Mistercraft (dawne dzieje). Także brakowało oszklenia. Napisałem maila, natychmiastowe załatwienie sprawy, ale już na przesyłkę trochę poczekałem (chyba trochę ponad miesiąc). Myślę, że jak w sklepie Ci nie wymienią, to ja bym pisał do producenta.
Dokładnie tak, paragon nie jest niezbędny (aczkolwiek ułatwia złożenie reklamacji). Jeżeli płaciłeś kartą - wydruk potwierdzający transakcję też wystarczy. Ewentualny świadek. Samo oświadczenie klienta bywa czasami odrzucane "bo tak" (do pewnego stopnia rozumiem, bo by klienci reklamowali w najbliższym sklepie a nie w tym w którym kupili).