Pasażerskie L-18 Lodestar również nie posiadał kabiny nawigatora:
[/quote]
Jesteś pewny zdjęcie swoje rysunek swoje:


Na obu zdjęciach widać wyraźnie ściankę oddzielającą przedział pasażerski od przedziału radiowego.
Masz napisane że posiada 12 miejsc siedzących - wychodzi na 6 miejsc w rzędzie tyle co okien z każdej strony (choć jest miejsca na max 14 foteli od tego jest nazwa L-14, podobnie jak w L-18 Lodestar - jest max 18 miejsc w kabinie) nie licząc okien za kabina pilota. Niestety brakuje zdjęć - ale z tych wyliczanek wynika, że przedział nawigatora był za kabiną.
A co do koloru wnętrz to tak masz rację jest zielone - znalezione na Britmodelers:
"Great news on the LOT L14 cabin colors!
After searching for decades a friend of mine only recently found an old Polish newspaper, from March 1938, which contains a short article about the delivery of LOT L14s SP-BNE and SP-BNF, which arrived on the deck of the M/S Batory ocean liner.
This newspaper article describes the passenger cabin as: "the seats are covered with greenish cloth, the same as the entire cabin is upholstered".
This makes sense as a number of years ago I read, in an old L10 Electra manual, that the linoleum used in the plane's lavatory was "green" in color."
I know from an old L14 manual that the fabric for the seats and carpeting was manufactured by a company named 'Laidlaw'. I have been searching for years for an original Laidlaw fabric sample book but without any luck. Maybe some day one will turn up!
W niektórych L-14 (np K.L.M.) nie było tej ścianki i nawigator siedział na miejscu pasażera, ale nie było to komfortowe ani do pracy ani dla pasażerów. Przykład wersji dla British Airways - miał podobne wyposażenie jak LOTowskie.
Artykuł o tym:



Powtórzę rysunek:













