Czyli mogę zastosować golenie bez nożyc
Jeśli przyjmujesz dane od Dominika to niekoniecznie. JF500+ to maj 1943. O ile wiem sn Fargo Express jest nieznany, a ja nie mam żadnych informacji o Spitach z 308go. Ale w takiej sytuacji nawet wcześniejszy samolot mógł (nie musiał) mieć wymienione golenie, zwłaszcza, że akurat ta podmianka nie wymagała żadnych dodatkowych operacji. Zresztą, już zdecydowałeś, że to jest wczesny MkVIII zostawiając światła pod skrzydłami, które zniknęły w maju 1943, a wróciły później niż data zdjęć. I jest jeszcze to: w Fargo Express widać ślad po zaślepieniu otworu, który odpowiada kształtem gniazdu fotokarabinu. Do tego dochodzi panel za gniazdem typowy dla kamery. Moim zdaniem (ale to wyłącznie spekulacja) mógł być to samolot korzystający z podzespołów przygotowanych wcześniej dla Mk Vc. Skoro lewy fotokarabin zaślepiono, to raczej po prawej była taka instalacja, bo przecież inaczej nie zaklejano by jej po lewej stronie, tylko wykorzystano.
Chyba, że zaklejenie było wynikiem braku kamery, czy filmu.
Jest takie zdjęcie MkVIII z 307FS, gdzie gniazdo kamery na prawym skrzydle jest wyraźnie widoczne.
Taki wczesny Spit miałby panel uzbrojenia z dużą owiewką, choć mógł on zostać zmieniony na nowszy.