Jurek Greinert napisał(a):Czy płat D nie miał innego rysunku linii podziałowych w związku z zbiornikami paliwa???
Czy był projektowany od podstaw czy tylko jest to płat bez uzbrojenia???
Jurek Greinert napisał(a):Co do drugiego malowania czyli Mk.4 z Palestyny to wątpliwości mam więcej niż wiedzy. Czwórka powstała chyba na bazie Mk.V - bez uzbrojenia, ze skrzydłem typu D (zbiornik paliwa w kesonie/natarciu skrzydła) .
Jurek Greinert napisał(a):Pierwsze Kamo w groszku zlikwidować komory uzbrojenia?
Drugie (X) poczekać na Mk. V I zostawić linie podziałowe?
bigzbig1970 napisał(a):Jurek Greinert napisał(a):Pierwsze Kamo w groszku zlikwidować komory uzbrojenia?
Drugie (X) poczekać na Mk. V I zostawić linie podziałowe?
Raczej na odwrót.
Pierwsze Kamo w groszku to typ A, czyli wszystkie luki uzbrojenia zostają, trzeba tylko zlikwidować otwory wylotowe pocisków.
Drugie (X) to Mk IV więc poczekać na Mk. V i zlikwidować luki uzbrojenia.
Jurek Greinert napisał(a): Reasumując za chiny nie wiem jak zrobić ten płat i ile zostawić z rysunku detali które daje Edek (trochę tego szkoda)
Jurek Greinert napisał(a):Primo ten egzemplarz miał kamery w skrzydłach w miejscu uzbrojenia. Dwa razy F.24 z obiektywami 5 calowymi. Wszyscy robią je jako schowane w całości w skrzydłach bez żadnych opływek/bąbli.
GrzeM napisał(a):Jurek Greinert napisał(a):Primo ten egzemplarz miał kamery w skrzydłach w miejscu uzbrojenia. Dwa razy F.24 z obiektywami 5 calowymi. Wszyscy robią je jako schowane w całości w skrzydłach bez żadnych opływek/bąbli.
...tymczasem na zdjęciach widać bąble
Tu więcej informacji, także zapis zmagań modelarza ze szpachlowaniem skrzydeł.
https://www.britmodeller.com/forums/index.php?/topic/235003028-spitfire-pria-n3071-airfix-172/
A tu nieco więcej informacji i zdjęć:
https://www.britmodeller.com/forums/index.php?/topic/234946653-sidney-cottons-spitfires/
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 14 gości