GrzeM napisał(a):Bardzo ciekawe, będę śledził.
Dlaczego w 1/48 robisz cylindry z zaślepionymi otworami wydechowymi? Wygląda jakoś tak... muzealnie?
shadowmare napisał(a):Modele 3D super. Drukowałeś już coś na próbę? Naprawdę da się takie detale tworzyć, bez widocznego przejścia między warstwami?
Jarpen napisał(a):A nie dało by się wydrukować całego modelu? Po co kupować.
rhinoceros napisał(a):A czy części drukowane przez Ciebie będą w obrocie "publicznym"?
Na pewne rzeczy reflektowałbym...
Pozdrawiam!
Artur Rzepka napisał(a):Tak dawno temu, że już nieprawda.
Jarpen napisał(a):A nie dało by się wydrukować całego modelu? Po co kupować.
shadowmare napisał(a):Lukgraph już stosuje wydruki częściowo zamiast tej g... żywicy. Może więcej producentów się pojawi a przez to więcej unikalnych tematów.
GrzeM napisał(a):shadowmare napisał(a):Lukgraph już stosuje wydruki częściowo zamiast tej g... żywicy. Może więcej producentów się pojawi a przez to więcej unikalnych tematów.
Parę lat temu kombinowaliśmy z czymś takim:
Były też skrzydła i usterzenie do RWD-8 i ogon do śmigłowca Bell 47 (OH-13):
http://www.attacksquadron.pl/2016/01/25/nowa-linia-akcesoriow-drukowanych-3d/
W sumie efekty były bardzo fajne, ale nie była to też tania zabawa. No i Arma się przebranżowiła z żywic i akcesoriów na normalny plastik.
potez napisał(a):żywica do odlewów może i gówniana ale skąd wiesz jak się ta zywica z druku bedzie z czasem zachowywać?
GrzeM napisał(a):Parę lat temu kombinowaliśmy z czymś takim:
Były też skrzydła i usterzenie do RWD-8 i ogon do śmigłowca Bell 47 (OH-13):
http://www.attacksquadron.pl/2016/01/25/nowa-linia-akcesoriow-drukowanych-3d/
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości