
Jarek Gurgul napisał(a):Mam jeszcze pytania do Ciebie (i Kuby) dotyczące oryginału.
• Czy pokazana fotka jest jedyną znaną tej maszyny?
Jarek Gurgul napisał(a):Jeśli jeszcze napisałbyś Tomku co i jak, i czym malowałeś/brudziłeś - byłoby się od kogo uczyć.
• Czy pokazana fotka jest jedyną znaną tej maszyny?
• Czy kadłubowe krzyże na oryginale mogły być malowane od niezbyt dokładnie przylegającego szablonu? Ten przy otwartym luku wydaje się być (czarny kolor) trochę nieostry. Jeśli tak, to czy takie 'zjawisko' - niezbyt starannie, w pośpiechu malowane oznaczenia - były częściej spotykane na niemieckich maszynach pod koniec wojny?
spiton napisał(a):Brak efektu spracowania poszycia, zwłaszcza tych częściej używanych elementów jak pokrywy silnika. W tej skali to już zaczyna być standard.
Kuba Plewka napisał(a):To tak samo, jakby powiedzieć, że maska w samochodzie z jakimś większym silnikem, V8 na przykład powinna się pomarszczyć i wyginać od temperatury.
Stratocaster napisał(a):To ja chciałem tylko słówko w odpowiedzi na uwagi spitona. W trakcie pracy nad modelem dosyć mocno "poobijałem" łopaty śmigła. Kuba wtedy przytomnie zauważył, że owe łopaty były drewniane.
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 16 gości
