Kukuruźnik napisał(a):Ja chyba pozostanę przy wersji PF. Widzę, że sporo wiesz w temacie polskich 21, zatem co powinienem w modelu Academy poprawić, żeby wyszedł realny, polski PF? Może jakieś zdjęcie konkretnego egzemplarza?
Kukuruźnik, potez wyprzedził mnie z odpowiedzią o budowę PF-a, wymienił chyba wszystko... ale może też za dużo. To zależy jak głęboko chcesz się zagłębiać w temacie. Bo nawet jeśli kupisz zestaw PF, załóżmy będziesz chciał kupić także żywiczny kokpit (Pavla, choć wymaga trochę pracy), popracujesz nad zasobnikiem spadochronu pod silnikiem i zamontujesz właściwy statecznik (ten z zestawu, tylko że węższy) wyjdzie naprawdę cieszący oko szybki
Jacek Bzunek napisał(a):Zastanawiam się tylko czy oryginał nie powinien mieć szachwonic na kadłubie, co było typowe dla WL? Szachownice na stateczniku pionowym i skrzydłach (z dołu) malowano na samolotach WOPK a 2PLM należał do WL.
Dzwoni, tylko nie w tym kościele
dewertus napisał(a):Gdzieś w archiwum mam serię bardzo ciekawych artykułów opisujących historię MiG'a 21 i jego służbę w WLOPiK, więc jak jesteś ciekaw, to w okresie świąteczno - noworocznym mogę ich poszukać.
Sam byłbym takimi artykułami zainteresowany
Jeśłi zaś chodzi o powłokę s-tu, to było tyle konfiguracji, że można się zdziwić. Szczególnie gdy nasze ołówki kojarzone są jako srebrne samoloty, przez malowanie poremontowe. Ale były też szare w kilkunastu odcieniach.
Mecenas napisał(a):Patrząc na pierwszą fotkę odnoszę jednak wrażenie, że to nie syf leży pod modelem a jedynie masz brudny obiektyw.
Może i być tak, dzięki za spostrzeżenie - sprawdzę









