Maciej Gruca napisał(a):Dle nr.2 - czy przy takim przechyle goleń wytrzymała by moment gnący wytwarzany przez cały ciężar samolotu? naturalniej wyglądało by to gdyby goleń się "schowała", było podgięte skrzydełko i ster wysokości - przynajmniej moim skromnym zdaniem.
Goleń podwozia jest w jej normalnej pozycji, jeśli miałaby się schować, to byłoby to minimalne i niewarte ingerencji. Co do skrzydeł i sterów wysokości, nie widzę powodów do ich gięcia. Samolot stoi na wszystkich goleniach. Jedynie prawa goleń zapadła się lekko, stąd przechył, nie opiera się on jednak na końcówkach skrzydeł.
Maciej Gruca napisał(a):wymyśliłem sobie podstawkę z pędzącym do startu Gripexem (jak zwie go moja dziewczyna), przednia goleń już oderwana od DOL'a cały model musi się trzymać na pozostałych kołach.
...forumowi patrioci chyba by Cię zlinczowali niczym ustawa o ochronie symboli narodowych Czekam na kolejny wrak...
Może wyjść ciekawie, aczkolwiek dla mnie ciekawsza jest scena lądowania z wypuszczonymi hamulcami, maksymalnie wychylonym usterzeniem przednim i ugiętym amortyzatorem przednim.
Myślę, że przy odpowiednim oświetleniu wielu dałoby się nabrać, że to oryginał.
Slash napisał(a): A jak się okazało amortyzatory trzymały całkiem nieźle, choć podobno w środku pływało coś co za nic nie przypominało tego co tam być powinno.
:twisted:
Maciej Gruca napisał(a):Dodam, że już wyszedł. 10 minut temu podpisałem podstawkę i odstawiłem całość na półkę.
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 91 gości