Karoserie obu modeli:
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/2-1.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/ty.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_061.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_03.jpg)
Płyta podwozia:
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_pod2.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_pod1.jpg)
Podstawowe ramki wspólne dla obu modeli:
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_2-2.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_2-3.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_2-5.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_2-7.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_2-8.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_2-9.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_2-1-1.jpg)
Różne deski rozdzielcze, w wersji 2006-07 ignition box przeniesiony z klatki na cokpit:
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_deskli.jpg)
zbliżenie na koło i detale:
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_2-4.jpg)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_2-6.jpg)
opony:
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_op.jpg)
oszklenie - jak widać juz pomalowane fabrycznie:
2003-05:
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_s03.jpg)
2006-07:
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_s06.jpg)
Gumowa siatka i rury:
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/th_2-10.jpg)
Jeff Gordon albo Dale Earnhardt Junior w 1-24, nie widać dokładnie bo w kasku
![;o)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/driver.jpg)
Obie wersje na normalne owale, żeby zrobić model z Daytony, albo Talladegi trzeba dokupić żywiczny nos i tylni wing, produkuje to Modern Motorsport.
Od przyszłego sezonu we wszystkich wyścigach Nascar Nextel Cup będą brały udzieł samochody tkz. COT, czyli samochody jutra. Całkiem nowe konstrukcje, strasznie brzydkie i nikt ich nie produkuje w 1-24. Revell prawdopodobnie nie będzie robił tego modelu ze względu na wysokie koszty uzyskania licencji, pozostanie żywica…
TAK WYGLĄDA COT... pewnie wielu sie spodoba, dla mnie lipa łamie tradycyjne linie Nascar...
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y78/Seweryn/Chevy%20monte%20carlo%202003-07/nascarcup-2007-ri2-as-0101.jpg)