Termin blisko, a pracy jeszcze trochę...
Zrobione:
1) Czerwona strzałka: nowa rura chłodnicy + opaski (Top Studio). Rura zrobiona z pręta plastikowego i malowana XF-1
2) Niebieska strzałka: odpowietrzenie rozrządu. W normalnym samochodzie rurka idzie do dolotu, zgadłem (bo nie mam zdjęć), że w rajdowym nie wpuszczają ekologicznie spalin z powrotem do silnika ale puszczają w powietrze. Dlatego właśnie rurka idzie w dół, wzdłuż bloku.
3) Białą strzałka - obieg wody od pompy wody do bloku. Zrobiłem bypass, tzn rurka idzie blok-pompa z pominięciem nagrzewnicy. Znów zgaduję, na zdjęciach są zdemontowane cięgna od nagrzewnicy, więc domyślam się, że ją zemontowali i spieli obieg na krótko. Opaska podpierająca rurę - tak samo było zrobione w oryginale, moje wykonanie z blaszki Edzia.
4) Akumulator odcięty od chłodnicy + zrobiona opaska mocująca (wykonanie własne z blaszki Edzia). Kabel masowy zamontowany, plusowy będzie montowany, jak silnik będzie w środku nadwozia.
