W 1934 w Greve Trophy Race zajął 5 miejsce, w Thompson Trophy Race- 2, pilotowany przez Roya Minora
w 1935 w Greve Trophy Race zajął 5 miejsce, w Thompson Trophy Race- 6, pilotowany przez Marion Mc Keena
w 1936 brał udział tyko w Thompson Trophy Race- miejsce 5, pilotowany przez Marion Mc Keena
w 1937 w Greve Trophy Race zajął 5 miejsce, w Thompson Trophy Race odpadł po 13 okrążeniu, pilotowany przez Marion Mc Keena. Osiągał prędkość do 230 km/h. W 1938 roku rozbił się, przebudowany z większymi skrzydłami, rozbił sie ponownie, zabijając pilota Lee Williamsa. Podobno armia badała ten projekt jako ewentualny lekki myśliwiec. Obecnie replika ( niezbyt udana) tego samolotu jest w Hiller Aviation Museum w San Carlos.
Model w skali 1:72 wyprodukowała w żywicy nasza rodzima Karaya.
Pudełko charakterystyczne dla tego producenta, mimo braku "wodotrysków" dość atrakcyjne.

W środku ascetyczna, jednokartkowa instrukcja składania z planikiem, ale przy takiej ilości części nie potrzeba niczego więcej. Brakuje mi tylko krótkiej historii przybliżającej modelarzowi ten typ.
Ponadto wyśmienicie wykonane, z najdrobniejszymi szczegółami konstrukcji i pokrycia, świetnie odlane części. W moim egzemplarzu był tylko jeden pęcherzyk w trudnym miejscu, przy korzeniu prawego skrzydła.

Niezłe śmigiełko

I wyśmienita, super precyzyjna kopia silnika, szkoda, że całkiem ginie we wnętrzu kadłuba

Jeszcze fotka części z "odnośnikiem" dla zobrazowania wielkości

Kalkomanie wydrukowane w złotym kolorze, w dwóch wersjach, muszę się jeszcze przyjrzeć, która jest właściwa

Będę działał.
Na naszym forum ten model był już prezentowany:
viewtopic.php?f=13&t=2606
















