Model pokryty matem H z gunze poza osłoną silnika, która jest na błysk.






Pozdrawiam









mr.jaro napisał(a): Oryginalne silniki posiadaly otwarty uklad smarowania, wiec olej rycynowy obficie chlapal z wydechow (w wyniku czego zapewne wielu pilotow cierpialo na biegunke).



Daniel, będziesz jeszcze naciągał cięgna sterów?

Daniel iceman Gronowski napisał(a):zrobienie olinowania (nitka z 3xTora to dziadostwo!)
Daniel iceman Gronowski napisał(a):Tu okazało się, że nitka termokurczliwa, wcale nie jest taka kurczliwa jak ją zachwalają.


piotr dmitruk napisał(a):Nie rozumiem, skąd te opory przeciwko zwykłej żyłce wędkarskiej?

Daniel iceman Gronowski napisał(a): a nitkę termokurczliwą wiele osób zachwalało i tak jakoś kupiłem. Wielkie rozczarowanie![]()

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości
