Kuba P. napisał(a):Możesz całkowicie na luzie podejść do tych kolorów. Sami Niemcy bardzo eksperymentowali w tym okresie z kolorami na myśliwcach a kilka odcieni tej samej farby to rzecz normalna. Ja na swoim Emilu starałem się nieco przyszarzyć oba kolory, Ty możesz zrobić podobnie, możesz zrobić bardziej zielone. Nikt mający pojęcie w temacie Ci złego słowa nie powie.
Jak to mówią - up to you.
Kuba P. napisał(a):Przy okazji, jak chcesz to możesz kilka detali płatowca poprawić, zaszpachlować wzierniki i poprawić lotki. Jeśli chcesz, zerknij na mój temat tam to zaznaczyłem.
Michał U. napisał(a):oprawiłem już szczeliny wentylacyjne, otworzyłem wloty powietrza chłodzące rury wydechowe i zacząłem szlifować powierzchnie sterowe coby zniknęło "pseudopłótno". Czy poza tym coś trzeba przy lotkach robić, bo nie zauważyłem? Mógłbyś też dokładnie opisać jak poprawić kształt wlotów powietrza na osłonie silnika? Przeszlifować je od góry, czy coś innego z nimi trzeba zrobić? No i nigdzie nie mogę znaleźć w Twoim wątku tych zaszpachlowanych wzierników.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości
