Niewiele, ale coś tam podziałałem. Zacząłem budowę Bizona w bardzo okrojonej wersji, tzn. ze wszystkimi osłonami, zrobię tylko to co jest widoczne. Nad modelem, który będzie pootwierany z każdej możliwej strony oczywiście też pracuje, ale tam narazie nie ma czego pokazywać.
Tył kadłuba prawie skończony, zrobiłem tylko część kątowników, bo reszta nie będzie w ogóle widoczna, brakuje jeszcze szczegółów takich jak łożyskowania, światła, okablowanie itp.
![Obrazek](http://i173.photobucket.com/albums/w58/Lewy86/Bizon/th_DSC000182.jpg)
Sporo czasu zajęło mi zrobienie pokrywy na górnej części kombajnu, w końcu jednak udało mi się wytłoczyć "talerzyki", które służą w oryginale jako zabezpieczenie antypoślizgowe.
![Obrazek](http://i173.photobucket.com/albums/w58/Lewy86/Bizon/th_DSC000202.jpg)
Podłubałem też trochę przy górnych osłonach silnika i zbiornika ziarna, ażurowa (czy jak to nazwać) osłona silnika po lewej stronie robi fajne wrażenie i dodaje smaczku , płaskiej powierzchni.
![Obrazek](http://i173.photobucket.com/albums/w58/Lewy86/Bizon/th_DSC000212.jpg)
![Obrazek](http://i173.photobucket.com/albums/w58/Lewy86/Bizon/th_DSC000252.jpg)
No i to, nad czym pracowałem przez ostatnie kilka wieczorów, kabina, w tym przypadku nie oryginalna, lecz najnowsza wersja z klimą i innymi bajerami, produkowana przez firmę Naglak. Jest też akcent lotniczy- filtr powietrza po lewej stronie kabiny to przerobione chłodnice od Bf-109
![Obrazek](http://i173.photobucket.com/albums/w58/Lewy86/Bizon/th_bizon-6.jpg)
![Obrazek](http://i173.photobucket.com/albums/w58/Lewy86/Bizon/th_DSC000162.jpg)
![Obrazek](http://i173.photobucket.com/albums/w58/Lewy86/Bizon/th_DSC00004.jpg)
![Obrazek](http://i173.photobucket.com/albums/w58/Lewy86/Bizon/th_DSC00012.jpg)
Zrobiłem już znacznie więcej pomniejszych elementów, ale pokażę je jak już będą zamontowane. Teraz czeka mnie szlifowanie, szlifowanie...